B4stian Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Denne posten om å starte en ny CS-clan er lagt ned, all info blir flyttet over til den nye tråden som du finner her! Cs-clanen vil hete We fuck for Hw.no, altså wffhw.no!! Endret 27. september 2004 av datating Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hmm...Bare det er seriøst så jeg med! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 jada, særiøst må det da være! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Andre eller tredje gangen dette kommer opp, det blir aldri noe. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det er da lov å prøve. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) ja, ikke sant... Endret 26. september 2004 av datating Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg stiller. Spilla 4,5 år, men hatt 1,5 års pause. Begynte igjen for 3 uker siden. Skilled, men uten aim for tida Kan stille med server og hp-plass. trenger bare et domene. Seriøsitet har førsteprioritet ovenfor alt annet. Faste treningstider. 6 members.. Noen som har noe å utsette på dette? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Jeg stiller.Spilla 4,5 år, men hatt 1,5 års pause. Begynte igjen for 3 uker siden. Skilled, men uten aim for tida Kan stille med server og hp-plass. trenger bare et domene. Seriøsitet har førsteprioritet ovenfor alt annet. Faste treningstider. 6 members.. Noen som har noe å utsette på dette? høres da fett ut det kan nok skaffe et domene muligens.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Få samla MSN-adressene til folket her da. [email protected] Datating, tar du deg av den adm. siden? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) min msn-adresse er: [email protected] Datating, tar du deg av den adm. siden? det kan jeg nok alltids ordne! Endret 26. september 2004 av datating Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er det sankk om en Source eller vanlig CS? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Er det sankk om en Source eller vanlig CS? vanlig 1.6 Lenke til kommentar
Krakken Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kan jeg blir med? Vet ikke om jeg er bra nok for dere, men kan da prøve? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Kan jeg blir med?Vet ikke om jeg er bra nok for dere, men kan da prøve? jepp, såklart kan du prøve! hvordan nick bruker du? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 da er det 2 plasser igjen i første try, hvem vil være med?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei. Vi holder i disse dager på med å starte opp cs-klan for hw.no medlemmer. =) Klanen er ment å være temmelig seriøs, for cs-glade, oppegående mennesker; men ikke seriøs i den forstand at det ikke lages hindringer for morsomheter, godt humør og fyllespilling Foreløpig status: Clanname: [We Fuck For Hw.no] dvs. [wffhw.no] 2/6 members Homepage om noen dager Server (4mbit full duplex), 2.8ghz, 512 DDR, Linux. om noen dager IRC: mainchannel, trychannel, warchannel, privatechannel, Idleboter til disse om noen dager Ventriloserver, lav responstid. Oppe nå. Vi søker: Skilled, seriøse spillere som er villige til å ofre litt tid på seriøs cs-spilling (2-3 treninger + 2 matcher i uka). Du må: Fremstå som seriøs. Være over 16 år. Være Villig til å ta seg av taccs på enten de_nuke, de_inferno, eller de_dust2 Ha mikrofon + ventrilo (2.1.1) installert Ikke whine unødvendig Være utstyrt med et minstemål av humor Spilla cs siden Final 1.0 Være utstyrt med en god dose selvironi =) Godkjenne og underlegge deg følgende regler: #1 - Ingen medlemmer kan være med i andre cs-klaner enn wffhw.NO #2 - Kamp- og treningsskulking godtas ikke. #3 - Kan man ikke møte opp til trening/pcw skal det meldes i fra om dette. #4 - Generell useriøsitet fører til kick. #5 - Unødvendig whining er ikke sosialt akseptert. PS: Faktorer som aim, seriøsitet og "skills" kan kompensere for ikke oppfylt minstealder, fartstid innen cs o.l. Folk som evt. er interessert i Try kontakt meg på [email protected] ASAP. Mvh. Rectumcleaner a.k.a Norwegian_Beret a.k.a Quintilian Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 eg kunne godt tenkt meg å prøvd, fordi om eg er ikkje så veldig god, har spelt fleire timar den siste måneden, speler som oftast på haugesund serveren. nicket mitt er : N|TroZ Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 eg kunne godt tenkt meg å prøvd, fordi om eg er ikkje så veldig god, har spelt fleire timar den siste måneden, speler som oftast på haugesund serveren. nicket mitt er : N|TroZ haugesund serveren? ip? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 "Flere timer" er nok ikke godt nok det vennen Her snakker vi om spillere som spiller minimum 1 time til dagen Quintilian... Se forøvrig: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=304147&hl= Lenke til kommentar
Krakken Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan jeg blir med?Vet ikke om jeg er bra nok for dere, men kan da prøve? jepp, såklart kan du prøve! hvordan nick bruker du? Jeg røyk ut på 16 års grense. Jeje, ønsker dere lykke til hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå