Roella Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hvilke muligheter har jeg ved å koble opp anlegget mitt mot pc/dvd? Lenke til kommentar
Roella Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 For å legge inn bilde, må det selvfølgelig ligge ute på nett beklager! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 a) Har lydkortet ditt coax/optisk digital ut? hvis ja så må du sjekke for forstereren/reciveren har optisk/coax digital inn. Dersom forsterekren har optisk/coax digital inn så kjøper du en digital coax/optisk kabel og kobler sammen. Dersom lydkort og/eller forsterker ikke har digital inngang så må du bruke en minijack til RCA/phono kabel. digitalsignalet vil gi deg surround, det vil ikke rca-minijack løsninga. Alle kablene kan kjøpes på alle elektro forhandlere. Lenke til kommentar
Roella Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 se selv, http://www.geocities.com/rolla84 bildet av baksiden på anlegget er det eneste som kommer opp. Lenke til kommentar
Juppjupp Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Ser dårlig ut... Ingen digital inn... Lenke til kommentar
Akke Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Hmmm... Mange som har svart deg på dette i endel forskjellige poster, inkludert meg selv, hva er vitsen? Bare lurer... Akke Lenke til kommentar
Roella Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 Det er bare jeg som har surret litt fordi jeg ikke fikk lagt ut bilde osv. Også ble det et par poster, men man har jo ikke muligheten til å slette sin egne poster har man vel? Så da er det ikke så mye jeg får gjort med den saken. Jeg regner med at moderator fjerner det som han mener ikke er noe vits å ha her. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Trykk på rediger i meldingen så slett- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå