Bubbadoo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg har et halvannet år gammelt Sapphire Radeon 9500 Atlantis kort som plutselig har slått seg vrang. Det har funket perfekt til alle spill i 1 år men i sommer fikk jeg et problem. Hver gang jeg skal kjøre et spill, fungerer det i et par minutter men så henger alt seg og jeg må starte PC'n på nytt Jeg har allerede reinstallert maskinen, lagt inn nyeste drivere osv, men samme problemet fortsetter. Prøvde å kjøre 3Dmark men da hang den seg midt i programmet ...arggh Skal sies at jeg fikk et sært virus på PC'n i sommer, men dette er rensket vekk (håper jeg) Lurer på om det er noe fysisk galt med det eller noe annet.....leiligheten var vanvittig varm i sommer pga heten, kanskje det er det....noen tips? Avinstallere på nytt? Lenke til kommentar
Silent_Bob Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 kanksje ikke psu'en din klarer det helt. kanskje den har begynt å bli litt "utgådd" , eller kanskje kortet rett og slett har tatt kvelden? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Går viftene inni pcen? Lenke til kommentar
Bubbadoo Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Vifta på skjermkortet snurrer ikke....det så jeg nå.... Hva nå? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvis skjermkortet fortsatt funker fint, kan du jo prøve å bytte vifte? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Visst vifta ikke går, går kortet varmt når du kjører spill og andre 3d aplikasjoner, og slutter da å fungere. Kan være du klarer å redde kortet med å bytte vifte, men er i mine øyne ikke verdt det på et 9500 kort! Lenke til kommentar
Bubbadoo Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Ok....tviler vel på at kortet i det hele tatt funker selv om jeg får ny vifte. Har jo vært slik en stund og oppdaga det ganske seint Få tak i et billig og greit kort som er bedre enn dette, noen tips? Har ikke så mye penger å rutte med Har et A7N8X hovedkort... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Radeon 9600-serien er jo forholdsvis billig og bra.. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Skal sies at jeg fikk et sært virus på PC'n i sommer, men dette er rensket vekk (håper jeg) Forsøk en reinstall av windows, før du eventuelt bruker masse penger på nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ok....tviler vel på at kortet i det hele tatt funker selv om jeg får ny vifte. Har jo vært slik en stund og oppdaga det ganske seint Få tak i et billig og greit kort som er bedre enn dette, noen tips? Har ikke så mye penger å rutte med Har et A7N8X hovedkort... Du har fortsatt reklamasjonsrett på det selv om du oppdaget det sent. Send en mail til stedet du kjøpte det fra og forklar hva som skjer. Test det i en annen pc før du evt. sender det inn. Lenke til kommentar
Mentalmind Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jepp...vil bare si at det ikke er et unikt tilfelle. Jeg har samme problemet med mitt 9500-kort. Vifta går ikke, og jeg aner ikke hvor lenge siden den stoppet før jeg sjekket det for ikke så lenge siden. Maskinen min har restartet en del ganger.... En vifte skulle jo ikke koste mange hundre kroner?? http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10465 Mentalmind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå