-iL- Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 4 år gammal bump? burde vært banna i lang tid pga av noe sånt. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Emnet er jo fortsatt aktuelt med for mange drittkjedelige realityshows. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det noe jeg hater så er det reality serier, spesielt Big Brother. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 4 år gammal bump? burde vært banna i lang tid pga av noe sånt. Bare for du er en komplett idiot? Jeg liker veldig godt reality! Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ser jo mest på TV for å unngå reality litt... og de såkalte reality-showene vi ser på TV er ikke særlig realistiske. 90% av reality er møkk. De eneste programmene jeg kan komme ihåg som jeg har likt er The Biggest Loser, som jeg mener er et viktig program og i en "edited" versjon burde være obligatorisk undervisning i skolene våre. Kid Nation var også ganske søtt. Fear Factor var småmorro til å begynne med men driver nå bare og gjentar seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå