embark Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Jeg hvet ikke om jeg skulle postet dette i Politikk, Religion og Samfunn, men jeg tar det her. Jeg så litt på TVNorge i dag (ser ikke så ofte på TV) og i reklamepausen så viste de reklamer for forskjellige programmer som kommer senere på dagen osv. Og sikkert 90% av disse reklamene var for Reality-serier. Selv begynner jeg å bli ganske lei av disse seriene. F. eks alle de tusen forskjellige Unkars-seriene. Og så har vi jo det der plastisk kirurgi greiene. Jeg mener, det er jo bare nasty. Se på folk som blir skjært opp på alle mulige steder og vinkler på kroppen. Nei, det er en grunn til at jeg bare ser på TV to ganger i uken (24, men det er jo ferdig nå, så hva skal jeg se på da?). Det er vel mest TVNorge jeg refererer til nå, for det er vel der de fleste Reality-showene går. Men det er en del på de andre kanale og. Men er det noen som har samme mening som jeg, eller er det jeg som er helt ute på viddene. Post din mening! Endret 26. september 2004 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 jeg var lei disse før den første big brother sesongen var over.. platt, kjedelig, regissert "reality" uten må og mening annet enn å få folk til å fyke i tottene på hverandre....da går jeg heller og ser en såpe serie, der er det iallefall bedre damer BORING AS HELL sier jeg bare...og et fint resultat av at TV selskap veit å utnytte folks vojeur tendenser og lager billige dritt serier... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Reality-serier er dritkjedelige... Aner ikke hvor lenge det er siden sist jeg saa et reality-show. Da ser jeg heller paa noe annet! Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Heilt enig med alle sammen, ikkje ein realityserie eg kan komma på er bra.. Følgte med eit par episodar av første BB og første Farmen, men likte ingen av dei.. Og det verste av alt er når TV-norge begynner å lage norske versionar av seriane (som the apprentice) altså for det første er det ingen i noreg som er like rik som Donald Trump, og for det andre er det bare teit å ha norske versioner.. Blir bare dobbelt så dårleg uansett! Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Eneste grunnen til at de lager Reality-serier er at de slipper å betale skuespillere og folk til å skrive manus. Derfor koster det ingenting (nesten)! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Eneste grunnen til at de lager Reality-serier er at de slipper å betale skuespillere og folk til å skrive manus. Derfor koster det ingenting (nesten)! Utenom pengene vinneren får da Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Så på første sesong av 71° nord husker jeg. Det likte jeg. Ellers har jeg ikke sett på noe særlig. Nye sesonger av 71° nord var crap og Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Ja, første sesong av 71 grader nord var bra. Men nå er det bare dårlig! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Første Farmen var bra, men den i fjorsesongen og denne sesongen er dårlige. Kan ikkje utale meg om andre serier fordi eg ikkje har parabol. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Kan ikkje utale meg om andre serier fordi eg ikkje har parabol. Har heller ikke parabol, men synes det er nok av Reality-serier på de fire TV-kanalene vi har her i norge. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kan ikkje utale meg om andre serier fordi eg ikkje har parabol. Har heller ikke parabol, men synes det er nok av Reality-serier på de fire TV-kanalene vi har her i norge. Holder i massevis med bare tv-norge Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Venter i spenning på Ungkaren 357899345... For ikke å glemme ungkarskvinnen 78524 Også alle de fantastiske norske versjonene da, de er jo ikke norske heller, de må jo rote med hele norden bortsett fra Finland... Endret 27. september 2004 av Icedude Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Venter i spenning på Ungkaren 357899345... For ikke å glemme ungkarskvinnen 78524 Også alle de fantastiske norske versjonene da, de er jo ikke norske heller, de må jo rote med hele norden bortsett fra Finland... Hehe :!: Lenke til kommentar
d0berman1 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg synes i utgangspunktet at realityserier er drittkjedelig. Spesielt slike som har mange episoder og som kun er litt underholdene når du kommer til siste episode når "poenget" kommer frem. Kunne like gjerne hoppet over de 50 episodene imellom og hoppet rett til slutten. Fear Factory derimot kan være ganske underholdene. Mest fordi det er avsluttende hver gang og med nye folk og utfordringer! Den aller verste må vel være den norske versjonen av Homsepatruljen! Noe større møl skal du lete lenge etter. Har kun sett det noen ganger fordi dama ser på det. De har jo kopiert den amerikanske versjonen til punkt og prikke! Og med noen homser som bare gjør fordommene verre enn det de allerede er! De amerikanske har iallefall til tider en litt morsom personlighet, men den norske versjonen er bare vemmelig! Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Venter i spenning på Ungkaren 357899345... For ikke å glemme ungkarskvinnen 78524 Også alle de fantastiske norske versjonene da, de er jo ikke norske heller, de må jo rote med hele norden bortsett fra Finland... Men ungkarskvinnen 57809 var jo best da! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 første sesong av farmen var jo kult. ellers så jeg på millionæren, og ser robinson. alt annent er puke. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Beste som finnes:D Disse liker jeg best: 14 sesonger av Survivor 6 Sesonger av Mulvarpen 4 sesonger av 71 grader nord 3 Sesonger av Bigbrother 3 sesonger av Farmen 2 Sesonger av Robinson. Ser også på masse annet jeg kommer over! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Må si meg enig i at det er tragisk med ALLE seriene ja. Greit med en eller to kanskje. Men må si at det har gått litt over grensen gitt. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 BB 2001 er det eneste bra jeg har sett. Derfra gikk det vel bare nedover med det konseptet. Har fremdeles video av da Rodney klikker, det er gøy :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå