Gå til innhold

Reality-serier, din mening?

Anbefalte innlegg

Jeg hvet ikke om jeg skulle postet dette i Politikk, Religion og Samfunn, men jeg tar det her. Jeg så litt på TVNorge i dag (ser ikke så ofte på TV) og i reklamepausen så viste de reklamer for forskjellige programmer som kommer senere på dagen osv. Og sikkert 90% av disse reklamene var for Reality-serier. Selv begynner jeg å bli ganske lei av disse seriene.

F. eks alle de tusen forskjellige Unkars-seriene. Og så har vi jo det der plastisk kirurgi greiene. Jeg mener, det er jo bare nasty. Se på folk som blir skjært opp på alle mulige steder og vinkler på kroppen.

Nei, det er en grunn til at jeg bare ser på TV to ganger i uken (24, men det er jo ferdig nå, så hva skal jeg se på da?). Det er vel mest TVNorge jeg refererer til nå, for det er vel der de fleste Reality-showene går. Men det er en del på de andre kanale og.

Men er det noen som har samme mening som jeg, eller er det jeg som er helt ute på viddene. Post din mening!

Endret av fragmaster Jay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg var lei disse før den første big brother sesongen var over..

platt, kjedelig, regissert "reality" uten må og mening annet enn å få folk til å fyke i tottene på hverandre....da går jeg heller og ser en såpe serie, der er det iallefall bedre damer :p

BORING AS HELL sier jeg bare...og et fint resultat av at TV selskap veit å utnytte folks vojeur tendenser og lager billige dritt serier...

Lenke til kommentar

Heilt enig med alle sammen, ikkje ein realityserie eg kan komma på er bra.. Følgte med eit par episodar av første BB og første Farmen, men likte ingen av dei.. Og det verste av alt er når TV-norge begynner å lage norske versionar av seriane (som the apprentice) altså for det første er det ingen i noreg som er like rik som Donald Trump, og for det andre er det bare teit å ha norske versioner.. Blir bare dobbelt så dårleg uansett!

Lenke til kommentar

Jeg synes i utgangspunktet at realityserier er drittkjedelig. Spesielt slike som har mange episoder og som kun er litt underholdene når du kommer til siste episode når "poenget" kommer frem. Kunne like gjerne hoppet over de 50 episodene imellom og hoppet rett til slutten.

Fear Factory derimot kan være ganske underholdene. Mest fordi det er avsluttende hver gang og med nye folk og utfordringer! ;)

Den aller verste må vel være den norske versjonen av Homsepatruljen! Noe større møl skal du lete lenge etter. Har kun sett det noen ganger fordi dama ser på det. De har jo kopiert den amerikanske versjonen til punkt og prikke! Og med noen homser som bare gjør fordommene verre enn det de allerede er! De amerikanske har iallefall til tider en litt morsom personlighet, men den norske versjonen er bare vemmelig!

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Beste som finnes:D

Disse liker jeg best:

14 sesonger av Survivor

6 Sesonger av Mulvarpen

4 sesonger av 71 grader nord

3 Sesonger av Bigbrother

3 sesonger av Farmen

2 Sesonger av Robinson.

Ser også på masse annet jeg kommer over!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...