SknarTiT Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Når jeg spiller et spill uavhengig av hvilken grafikk jeg kjører på forsvinner bildet etter bare et par sekunder og skjermen går i standby mode, lyden forsvinner også etter et par sec etter at skjermen har gått i svart. Eneste måten å få maskinen i gang igjen er å stoppe den ved startknappen. Jeg har Sapphire Radeon 9600 XT som ikke er en måned gammelt en gang, sammen med Athlon XP 2500+ festet på et MSI hovedkort. Jeg kjøpte alt på komplett for kort tid siden. Jeg har alle de nyeste driverne og XP PRO ENG med SP1. Er det skjermkortet som er herpet eller er det driverne som det er noe galet med. Veldig plagsomt, for ikke brukt maskinen til å spille i det heletatt, håper på svar fort. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Chippsett drivere? Installert de? =) Lenke til kommentar
SknarTiT Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Hva er chippsett drivere, ække helt med på disse "uttrykkene" Lenke til kommentar
SknarTiT Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Tok en titt i bios og så at prosessor tempen lå på 62 grader, kan dette være orsaken til at skjermkortet oppfører seg rart? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det var uvanlig høyt til å være idle. Har du montert cpu-kjøleren riktig ? ..kanskje du glemte kjølepasta ? Lenke til kommentar
SknarTiT Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 har ikke hatt på kjølepasta ettersom det ikke fulgte med og har heller ikke fått somla meg til å kjøpe det, for vell se å kjøpe det da, men kan det ha noe med probleme med skjermkortet å gjøre? Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hehehe... har ikke falt deg inn at det kanskje IKKE er noe feil med SKJERMKORTET ditt vel? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå