osmoen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) etter nylig formatering har jeg fått et problem når det gjelder fildeling. istedet for det ordinære og brukbare fildelingsvinduet (bevis A) har jeg fått et nytt et med flere "valgmuligheter" (bevis B). problemet ligger nok ikke i hvordan disse fildelingsvinduene ser ut () - men vet noen hvordan jeg får skiftet fra B til A? etter formateringen har det ikke vært mulig å dele filer på C:, da dukker det opp en noe irriterende feilmelding (bevis C) som får meg til å undre. deling av mapper på andre stasjoner går nemlig smertefritt. hva er egentlig grunnen til at jeg ikke får delt på normal måte? helt fin install av Windows XP SP1 med alle oppdateringer, ingen SP2 installert - forøvrig samme "versjon" som maskinen hvor bevis B og C er hentet fra. svar som løser problemet mottas med takk ) forøvrig et lite problem til litt lenger ned for den som har tips å dele F12 starter Outlook Newsreader = uønsket: har forsøkt å finne svar andre steder uten hell problemet: løper rundt i ødemarken i bf og ønsker å se meg fra det flotte "fly-by"-kameraet. trykker i god tro på F12 og jeg ramler ut til desktop (inget galt med spillet :)). til min store forskrekkelse smetter det opp et vindu - "Outlook Nyhetsleser". dette er et problem jeg ikke har hatt tidligere, og som heller ikke dukket opp før jeg formaterte for et par dager siden noen som har noen tips til hvordan jeg får fjernet denne shortcut'en fra F12? evt. hvordan jeg avinstallerer Outlook Express (som jo er grunn til problemet) på en noe enklere måte enn å måtte rename utallige mapper og filer? takk skal dere ha :) Endret 30. september 2004 av Frikky Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 vel, målet med å redigere den opprinnelige meldingen var å slippe å starte en ny thread. noen som har noen tips som kan løse mine overnevnte problemer? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) får ikke opp dine bilder, men tastaturet har sikkert noen forhåndsprogrammerte taster som du må endre på oppsettet til. Hørtes dog litt snodig ut at det overstyrer bf. Fildeling er bare vill gjetting, men er du plutselig blitt administrator? <edit> Tror ikke det er mulig å fjerne outlook, men har du ikke en knapp på tastaturet som du trykker på for å få opp en meny der du setter opp hva du ønsker? Jeg har et Logitech tastatur, og der er det ihvertfall en slik knapp. Eventuell programvare som følger med? </edit> Endret 30. september 2004 av bono_head Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) deler filer innad i mitt personlige nettverk hjemme etter nylig formatering av en maskin deles ikke lenger filer på C: som normalt. har forøvrig et helt standard tastatur uten noe slags dilldall som trenger driver av noe slag edit: er selvsagt administrator for mine maskiner edit2: har nå funnet en billig løsning som innebærer at jeg må skrive inn delingstillatelser for alle mapper jeg ønsker å dele på C: Endret 30. september 2004 av Frikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå