Gå til innhold

Minimalistisk flash ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje den grusomste og mest skjærende fargekombinasjonen jeg noen gang har sett på noen webside. Seriøst, knallgul på svart?

Bortsett fra det: liker layouten, oversiktlig og pen. Misliker overgangseffekten når en av skjermbildene lastes til høyre, det passer ikke. Liker knappene, fin overgangseffekt på dem. Liker generelt de andre effektene og fontene godt, det er bare den fæle fargekombinasjonen som ruinerer inntrykket mitt av denne siden.

Velg en mildere farge så blir dette bra! :thumbup:

Lenke til kommentar

syns siden var kul jeg.. kansje ikke den beste farge comboen, men likte layouten og overgangene når man trykka på linkene. prøv og bytt ut den knall gule fargen.. kansje til en appelsin organge farge?

ellers må jeg inrømme at jeg likte den siden du har satt opp som hjemmesiden din , bedre!

stå på! flash er kult, og det ser ut som du er ganske flink i det også gitt! :thumbup:

mvh bigben

Lenke til kommentar

siden er nå ikke svart men mørk grå, derfor er ikke den skarpe gulfargen så ille. siden bli litt vel mørk i lengden da.. fargekombinasjonen er litt "datert" men ikke helt 1996 enda! ;) kunne jo vært mye verre, orange mot blå f.eks.. *grøss*

mye fine fade effekter på diverse linker, generelt sett fin og gjennomført side.

at bildene kom i eget vindu likte jeg ikke helt.. hadde vært fint visst du klarte integrere dette i siden din heller.. så kunne man evt klikke på det bildet igjen for å få bildet i full størrelse.

alt i alt en fin side.

Lenke til kommentar
siden er nå ikke svart men mørk grå, derfor er ikke den skarpe gulfargen så ille. siden bli litt vel mørk i lengden da.. fargekombinasjonen er litt "datert" men ikke helt 1996 enda! ;) kunne jo vært mye verre, orange mot blå f.eks.. *grøss*

??? Denne fargecompo er faktisk ganske moderne, ingenting slikt på midten

av 90 tallet.

Fargene er fresh, og behagelig... Dere som sier noe annet sitter på en

rævva skjerm, evt. den er voldsomt ukalibrert.

En annen ting er hvordan siden kommunisere, dette ville vært en perfekt

side for en fotograf e.l. Ingenting får meg til å se at dette er en artistside

uten å måtte se på meny.

Annet:

- Få like marginer på innholdsboksene

- Få lik topplinje på innholdsboksene

Lenke til kommentar

nei som sagt, ikke helt 1996 enda, men kanskje litt mer 2000, altså ganske datert.. ;) fire-fem år er endel når det er snakk om moter og trender, noe moderne fargebruk er. en mote ting.

farge kombinasjonen gir forresten en veldig construction feeling når jeg tenker meg om. .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...