KinnShady Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har laget en versjon 2 av en av sidene mine. Siden er ganske minimalistisk og jeg vil gjerne vite hva dere mener om den... for eks fargebruk/bildebruk osv... LINK: http://www.terjekinn.com Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kanskje den grusomste og mest skjærende fargekombinasjonen jeg noen gang har sett på noen webside. Seriøst, knallgul på svart? Bortsett fra det: liker layouten, oversiktlig og pen. Misliker overgangseffekten når en av skjermbildene lastes til høyre, det passer ikke. Liker knappene, fin overgangseffekt på dem. Liker generelt de andre effektene og fontene godt, det er bare den fæle fargekombinasjonen som ruinerer inntrykket mitt av denne siden. Velg en mildere farge så blir dette bra! Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 syns siden var kul jeg.. kansje ikke den beste farge comboen, men likte layouten og overgangene når man trykka på linkene. prøv og bytt ut den knall gule fargen.. kansje til en appelsin organge farge? ellers må jeg inrømme at jeg likte den siden du har satt opp som hjemmesiden din , bedre! stå på! flash er kult, og det ser ut som du er ganske flink i det også gitt! mvh bigben Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 veldg pen side, og syns ikke den gule fargen var så forferdelig jeg. Keep it up! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Likte faktisk den store fargekontrasten jeg Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg og. Synest det ble litt "fresht" Nice side der ja Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 siden er nå ikke svart men mørk grå, derfor er ikke den skarpe gulfargen så ille. siden bli litt vel mørk i lengden da.. fargekombinasjonen er litt "datert" men ikke helt 1996 enda! kunne jo vært mye verre, orange mot blå f.eks.. *grøss* mye fine fade effekter på diverse linker, generelt sett fin og gjennomført side. at bildene kom i eget vindu likte jeg ikke helt.. hadde vært fint visst du klarte integrere dette i siden din heller.. så kunne man evt klikke på det bildet igjen for å få bildet i full størrelse. alt i alt en fin side. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg likte det faktisk ganske godt. Merket den gule godt i øynene, men det så meget fett ut Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 En liten demping av det gule tror jeg ville gjort susen. Det formerlig skjærer i øynene, og jeg må myse for å få oversikt over hva som står der. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hm.. På laptopen (ganske ny) så det pent ut, på CRT-skjermen (gammel) ble det litt skarpt.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg digga fargene! Fancy og fresht Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 siden er nå ikke svart men mørk grå, derfor er ikke den skarpe gulfargen så ille. siden bli litt vel mørk i lengden da.. fargekombinasjonen er litt "datert" men ikke helt 1996 enda! kunne jo vært mye verre, orange mot blå f.eks.. *grøss* ??? Denne fargecompo er faktisk ganske moderne, ingenting slikt på midten av 90 tallet. Fargene er fresh, og behagelig... Dere som sier noe annet sitter på en rævva skjerm, evt. den er voldsomt ukalibrert. En annen ting er hvordan siden kommunisere, dette ville vært en perfekt side for en fotograf e.l. Ingenting får meg til å se at dette er en artistside uten å måtte se på meny. Annet: - Få like marginer på innholdsboksene - Få lik topplinje på innholdsboksene Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 nei som sagt, ikke helt 1996 enda, men kanskje litt mer 2000, altså ganske datert.. fire-fem år er endel når det er snakk om moter og trender, noe moderne fargebruk er. en mote ting. farge kombinasjonen gir forresten en veldig construction feeling når jeg tenker meg om. . Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Fargene er fresh, og behagelig... Dere som sier noe annet sitter på enrævva skjerm, evt. den er voldsomt ukalibrert. Det er no en smakssak om fargane er fine eller ikkje - denslags er absolutt subjektivt. Sjøl synest eg dei var litt for skarpe, men egentlig heilt ålreit. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 likte faktisk fargene godt jeg. Enkelt, men ikke kjedelig fikk litt lyst på fante lemon når jeg så den der gule fargen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Digger siden, flash er kult ja som sagt og du ser ut til å vere ganske flink i det Synst du fikk det til å passe ganske bra med gult og svart jeg, ellers så er alt jeg har å si at du burde gi bildenen andre navn Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 kult med kontraster Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 kult med kontraster Jepp, bare man får det til noenlunde slik som KinnShady har gjort her Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Likte siden og fargen, men kvitt deg med +'ene foran menyene, der kan du evt. lage deg en liten pil eller noe.. +'ene så litt .tk ut Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 jeg syns kanskje du burde vurdere å vise bildene i samme side fremfor å vise dem i en pop-up, du har jo strengt tatt plass til dette.. men det er kanskje bare meg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå