t2xg Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei, jeg har lakt opp alle albummene mine på xboxen.. Når jeg er i xbox media center så ser jeg at jeg kan sortere sangenne etter album, artist eller sanger.... Når jeg sorterer sangene etter album og artist så forsvinner sangene... Noen som vet hva jeg kan ha gjort feil? Musikk mappa mi er sortert sånn at jeg har en mappe for artister, og inni den mappa har jeg mappene med album, og inni album mappa så har jeg sangene... Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvis du bruker Mirc og henger på Efnet, så stikk innom #xbmc, der har de peiling på slike ting. Har hjulpet meg med mine problemer. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvis du bruker Mirc og henger på Efnet, så stikk innom #xbmc, der har de peiling på slike ting. Har hjulpet meg med mine problemer. hm. bare retter.. det heter irc.. mIRC er en irc client. #xbox.no på efnet er og bra. og #xbins-help er engelsk men utrolig bra. men for å snakke der så må du sjekke topicen for å få voice Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvis du bruker Mirc og henger på Efnet, så stikk innom #xbmc, der har de peiling på slike ting. Har hjulpet meg med mine problemer. hm. bare retter.. det heter irc.. mIRC er en irc client. #xbox.no på efnet er og bra. og #xbins-help er engelsk men utrolig bra. men for å snakke der så må du sjekke topicen for å få voice xbox.no vil jeg IKKE kvalifisere som noen bra channal xbins-help er vel så som så... xboxstuff.no <-- en del dyktige folk, men kan være vanskelig å få tak i xbox <---- samme som over xmbc <--- Offisielle Xbox Media Center kanalen Og beklager at jeg ikke visste forskjellen på Mirc og Irc.... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 xbox.no hvorfor er ikke den så bra? så lenge operatørene er tilstede så får man som regel hjelp til det man trenge menmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå