ZenxZ Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Tror jeg skal kjøpe et sånt kabinett, etter at jeg så mini testen på ok.no. Er det noen som har et slikt kabinett? Kan dere som har det kanskje nevne noen ulemper og fordeler med det. Er det plass til 2 psu i det? Hvor mange vifteplasser er det i det? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 hmz, det kabinettet har jeg lyst på oxo.... kanskje ikke akkurat det svaret du trengte, men.. :smile: Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg hadde bestillt det fra databutikken.com, men det tok jo en evighet å få det så gadd ikke vente på det.. dem måtte vel bestille fra produsent -- men står jo at det tar opp til 9 dager på det (grønn hånd eller noe) på sia dems.. dårlig syntes jeg.. HW.no driver å kårer dem til å være best og sier at testen ikke bare går på pris.... så kanskje høre med dem hvor lang tid det tar før du bestiller, vet ikke om noen andre som har det jeg. Kan vel søke på pris guiden til HW.no og se om du finner noen andre som selger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå