Gå til innhold

Beste anti virus program

chma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med at Norton er veldig bra, oppdaget i dag en trojaner, bof borte. Automatiske oppdateringer. Hvis du laster ned mye (som demoer ++ ;.) ) er det tvingende nødvendig uansett om andre her sier at de ikke har hatt et virus på mange år.

Kjøpte Sytemsworks, etter oppdatering til XP pluss reinstallering av Systemworks så fikk jeg plutselig bonus 4 måneder abbonement på virus.

Lenke til kommentar

Norman er da også en fortreffelig antivirus, med 100 % finne/ kverk i alle tester.

- eneste drawback jeg kan se, er større oppdateringspakker - men det tar den igjen på hurtigere scanning, og kjempegod support.

Lenke til kommentar

Norman gir meg frysninger.... mye mulig det har blitt bedre, men før var det hvertfall helt for jævli... Har en kompiss som jobba som konsulent for 3-4 år sida... Når servere tryna så var det ny oppdatering på norman som hadde skylda ca. 75% av gangene...

Jeg anbefaler:

- Trend Micro

- Norton

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-12 21:59, CrZy_T skrev:

Norman gir meg frysninger.... mye mulig det har blitt bedre...

...det der er historie ( eldre Norton ødela mye for Windows' Scandisk/ Planlagte Oppgaver før ) - Jeg bruker både Norman 5.20 og siste Norton, og syns det er hipp-som-happ: de tar alt som kommer, med et hyggelig 'boff' :wink:

Kan jo legge til at vi kjører Norman på de fleste skoler i bygda + 1 dataskole, mrk. uten spesiell brannmur, og de eneste som fikk Klez var 1 stk. rektor med Eudora-mail + 1 sløv lærer, siden de ikke hadde oppdatert.

mvh. Tram

2 x BE6 & PIIIE 700@868

Kyro II & G400 MAX

[ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2002-05-12 22:29 ]

Lenke til kommentar

Bruker norman på skolen (hiof) og har ikke akkurat hatt positive erfaringer med det der! Bla. klarte enkelte domener og disker på serveren å bli infisert med "Love Letter"-viruset (egentlig en worm men...), noe som ødela flere obliger o.l. Ellers har det en tendens til å henge OS'et (W2K) til tider.

Bruker NAV hjemme, og det har fungert utmerket til nå.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-13 00:37, andyp skrev:

Bruker norman på skolen (hiof) og har ikke akkurat hatt positive erfaringer med det der! Bla. klarte enkelte domener og disker på serveren å bli infisert med "Love Letter"-viruset (egentlig en worm men...), noe som ødela flere obliger o.l. Ellers har det en tendens til å henge OS'et (W2K) til tider.

Bruker NAV hjemme, og det har fungert utmerket til nå.

Det er da 'mystisk' hvordan noen får det, mens andre slett ikke - vi fikk problemer med BadTrans ( 24 november ), men det var kun fordi viruset var i området samme dagen som oppdateringen.

Vi kjører også Win2k S på flere servere med Norman, men jeg kjenner ikke til noe heng - ihvertfall ikke som problem ( så hadde jeg fått høre det ). Kan det være chipset-drivere tro, eller annen oppdatering/ setting ?

Lenke til kommentar

Den 2002-05-12 22:14, TRAM skrev:

>Kan jo legge til at vi kjører Norman på de fleste skoler i bygda + 1 dataskole, mrk. uten spesiell brannmur, og de eneste som fikk Klez var 1 stk. rektor med Eudora-mail + 1 sløv lærer, siden de ikke hadde oppdatert.<

Trend Micro oppdaterer seg hele tida da... slipper det drittet der..

samme tror jeg NAV gjør oxo...

På jobben hadde vi norman før... men det kasta vi rett ut etter 30-dagers free trial på Trend.

Lenke til kommentar

Den 2002-05-13 21:13, CrZy_T skrev:

Quote:

Den 2002-05-12 22:14, TRAM skrev:

>Kan jo legge til at vi kjører Norman på de fleste skoler i bygda + 1 dataskole, mrk. uten spesiell brannmur, og de eneste som fikk Klez var 1 stk. rektor med Eudora-mail + 1 sløv lærer, siden de ikke hadde oppdatert.<

Trend Micro oppdaterer seg hele tida da... slipper det drittet der..

samme tror jeg NAV gjør oxo...

På jobben hadde vi norman før... men det kasta vi rett ut etter 30-dagers free trial på Trend.

Problemet var at Nett-Admin ikke hadde lært og oppdatere over nettverk, så der oppdaterte de manuelt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...