chma Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hvilket er det beste, mulig å stille inn når den skal sjekke etter nye oppdateringer, er en de funksjonene den må ha. mvh Christian Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Norton er bra ja. Men anbefaler deg å skaffe Norton Systemworks i samme slengen. Det inneholder antivirusen, + mange andre nyttige programmer. Lenke til kommentar
chma Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 skal aldri instalere norton sysworks igjen, noe dritt, gjorde bare PC-en mer utsabil enn den var. Leter etter alternativer til Norton Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Må si meg enig med at Norton er veldig bra, oppdaget i dag en trojaner, bof borte. Automatiske oppdateringer. Hvis du laster ned mye (som demoer ++ ;.) ) er det tvingende nødvendig uansett om andre her sier at de ikke har hatt et virus på mange år. Kjøpte Sytemsworks, etter oppdatering til XP pluss reinstallering av Systemworks så fikk jeg plutselig bonus 4 måneder abbonement på virus. Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Norman er da også en fortreffelig antivirus, med 100 % finne/ kverk i alle tester. - eneste drawback jeg kan se, er større oppdateringspakker - men det tar den igjen på hurtigere scanning, og kjempegod support. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Finnes jo andre gode av-programmer hvis du ikke liker Norton. Dette er noen jeg har vært borti opp gjennom årene: - Norman - Trend Micro - Gode gamle f-prot Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hvorfor ikke gå for norton? NAV2002 er solid, meget enkelt og brukervennlig, men samtidig avansert nok! NAV har gått til topps i flere tester, og selv syns jeg det er helt konge!! Norton AntiVirus 2002. Lenke til kommentar
copyright Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 jeg mener at trend micro er knall bra, har det + norten internett sikkerhet, kan ikke klage.... Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Norman gir meg frysninger.... mye mulig det har blitt bedre, men før var det hvertfall helt for jævli... Har en kompiss som jobba som konsulent for 3-4 år sida... Når servere tryna så var det ny oppdatering på norman som hadde skylda ca. 75% av gangene... Jeg anbefaler: - Trend Micro - Norton Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 D er norton antivirus,Har hatt norton programer side eg begynte med pc,har aldri hatt problemer. Kjetil Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 21:59, CrZy_T skrev:Norman gir meg frysninger.... mye mulig det har blitt bedre... ...det der er historie ( eldre Norton ødela mye for Windows' Scandisk/ Planlagte Oppgaver før ) - Jeg bruker både Norman 5.20 og siste Norton, og syns det er hipp-som-happ: de tar alt som kommer, med et hyggelig 'boff' :wink: Kan jo legge til at vi kjører Norman på de fleste skoler i bygda + 1 dataskole, mrk. uten spesiell brannmur, og de eneste som fikk Klez var 1 stk. rektor med Eudora-mail + 1 sløv lærer, siden de ikke hadde oppdatert. _________________ mvh. Tram 2 x BE6 & PIIIE 700@868 Kyro II & G400 MAX [ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2002-05-12 22:29 ] Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Norton.Antivirus.2002 er veldig bra, sjekker all incoming / utgående mail og laster automatisk ned nye oppdateringer på virus definisjoner. Så det bruker jeg. Lenke til kommentar
andyp Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Bruker norman på skolen (hiof) og har ikke akkurat hatt positive erfaringer med det der! Bla. klarte enkelte domener og disker på serveren å bli infisert med "Love Letter"-viruset (egentlig en worm men...), noe som ødela flere obliger o.l. Ellers har det en tendens til å henge OS'et (W2K) til tider. Bruker NAV hjemme, og det har fungert utmerket til nå. Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 00:37, andyp skrev:Bruker norman på skolen (hiof) og har ikke akkurat hatt positive erfaringer med det der! Bla. klarte enkelte domener og disker på serveren å bli infisert med "Love Letter"-viruset (egentlig en worm men...), noe som ødela flere obliger o.l. Ellers har det en tendens til å henge OS'et (W2K) til tider.Bruker NAV hjemme, og det har fungert utmerket til nå. Det er da 'mystisk' hvordan noen får det, mens andre slett ikke - vi fikk problemer med BadTrans ( 24 november ), men det var kun fordi viruset var i området samme dagen som oppdateringen. Vi kjører også Win2k S på flere servere med Norman, men jeg kjenner ikke til noe heng - ihvertfall ikke som problem ( så hadde jeg fått høre det ). Kan det være chipset-drivere tro, eller annen oppdatering/ setting ? Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 jeg bruker norton... funker fett Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Den 2002-05-12 22:14, TRAM skrev: >Kan jo legge til at vi kjører Norman på de fleste skoler i bygda + 1 dataskole, mrk. uten spesiell brannmur, og de eneste som fikk Klez var 1 stk. rektor med Eudora-mail + 1 sløv lærer, siden de ikke hadde oppdatert.< Trend Micro oppdaterer seg hele tida da... slipper det drittet der.. samme tror jeg NAV gjør oxo... På jobben hadde vi norman før... men det kasta vi rett ut etter 30-dagers free trial på Trend. Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Den 2002-05-13 21:13, CrZy_T skrev: Quote: Den 2002-05-12 22:14, TRAM skrev:>Kan jo legge til at vi kjører Norman på de fleste skoler i bygda + 1 dataskole, mrk. uten spesiell brannmur, og de eneste som fikk Klez var 1 stk. rektor med Eudora-mail + 1 sløv lærer, siden de ikke hadde oppdatert.<Trend Micro oppdaterer seg hele tida da... slipper det drittet der..samme tror jeg NAV gjør oxo...På jobben hadde vi norman før... men det kasta vi rett ut etter 30-dagers free trial på Trend. Problemet var at Nett-Admin ikke hadde lært og oppdatere over nettverk, så der oppdaterte de manuelt... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Sunn fornuft på mail åpning av vedlegg+ gjerne norton 2002 og lignende Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Ingen som bruker Kaspersky da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå