Gå til innhold

Ekle tanker *frysninger*


akristina92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spent fast til en seng. En eller annen som høvler trynet. Står der til slutt uten hud, helt flatt tryne. deler av skjelettet er da skrapet av.

Så lenket fast bena til en liten plate. Hendene lenket ved siden av. Altså man står totalt bøyd/spent.

Da kommer så en rusten spade og skamslår deg bakom.

Også få en murblokk lempet over ryggen din så du knekker i 2 store biter.

Lenke til kommentar

Jeg pleide å ha sånne rare mareritt før der jeg ble sittende fast i en slags tunnel i snøen. Krøp nedover til jeg ikke kom videre og ikke bakover. Satt helt fast og kunne ikke bevege armene da de var presset bakover langs kroppen. Det ble liksom tungt å puste som om det var begrenset med luft der.

 

Dette er ekkelt å tenke på enda. Også tanken på å bli senket sakte opp ned i en brønn med armene bundet langs siden er guffen.

 

Har nok ett snev med klaustrofobi tror jeg :p

Lenke til kommentar

Kompisen min har slått av HALVparten av BEGGE fortennene han... Ene tanna var det at han lo så sinnsykt så han datt "inn i vasken" med tenna først og slo ut halve tanna (eller så lo han så ille og søstra hans fikk dyttet til han) Andre tanna var det en på skolen som "kødda dyttet" han, og så datt han inn i gelenderet på ståltrappa med tenna først... jeg så bare da han var på skolen, alle så vel det, han skrek så sinnsykt høyt at det går ikke an! Det var MASSE blod overalt og du så bloddråper der han hadde "gått" etterpå. ("Slept" etter 2 lærere) Og begge gangene fikk han svelget den halve tanna som var slått av... *Grøss*

Lenke til kommentar

Nåja, jeg klarte å slå ut begge fortennene mine, jeg også. Alt datt ikke ut av seg selv, så tannlegen hjalp til litt i etterkant. Scenario: Glatt barnebok på teppegulv, liten tass som akkurat har lært å gå, tråkker på boka og sklir slik at fortennene treffer stuebordet. Digg.

 

Kjipt å vokse opp uten å kunne uttale 's' skikkelig.

Endret av atrax
Lenke til kommentar
Nåja, jeg klarte å slå ut begge fortennene mine, jeg også. Alt datt ikke ut av seg selv, så tannlegen hjalp til litt i etterkant. Scenario: Glatt barnebok på teppegulv, liten tass som akkurat har lært å gå, tråkker på boka og sklir slik at fortennene treffer stuebordet. Digg.

 

Kjipt å vokse opp uten å kunne uttale 's' skikkelig.

:hm:

han har vel "midlertidig rotfylt" i 2-4år han kompisen min da... :(

Lenke til kommentar

Bli dømt til å få følgende feilmelding resten av livet:

 

ERROR: Cannot find database invision< 

 

    Tekniske problemer.

    En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet vedvarer, venligst prøv igjen senere.

 

 

        Technical problems.

        An error has occured, if this is the first time you see this error, we recomend that you try to refresh this page. If the problem still exists, please try again later.

 

 

            Technische Probleme.

            Ein Fehler hat stattgefunden, wenn dies das erste Mal das Sie diesen Fehler sehen ist, bitte versuchen Sie diese Seite zu erfrischen. Wenn das Problem noch existiert, bitte Versuch wieder später.

 

Mitt verste mareritt, uten tvil! :scared:

Endret av aadnk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...