Supernaut_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har dromt at jeg har sagd av beina,armene mine med motorsag selv et par ganger. Lenke til kommentar
kag Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Bra å se at det ikke bare er jeg opplever sånne tanker. Jeg tenker enkelte ganger på hvordan det måtte være å ramle fremover mens jeg går på fortauet, inn i veibanen, sånn at jeg går på trynet rett inn i støtfangeren på en motkommende bil. Det KAN jo ikke gå bra! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ekle tanker jeg plages med er klisjeer som testikler i skrustikke, og å bli levende begravd. Den første er nesten verst... Det er ikke rart,siden de mest sensitive nervene sitter der. Uff Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Eller å bli bundet fast i tannlegestolen,og tannlegen river ut tenna dine dårlige minner hanne? litt kanskje Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Neglesopp-reklamen på TV.. grøss! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Neglesopp-reklamen på TV.. grøss! Ja den synes jeg og er ekkel! Har foresten drømt at jeg ble sakte ble knust mellom 2 vegger som gikk mot hverandre. Var en veldig ubehaglig drøm! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Spent fast til en seng. En eller annen som høvler trynet. Står der til slutt uten hud, helt flatt tryne. deler av skjelettet er da skrapet av. Så lenket fast bena til en liten plate. Hendene lenket ved siden av. Altså man står totalt bøyd/spent. Da kommer så en rusten spade og skamslår deg bakom. Også få en murblokk lempet over ryggen din så du knekker i 2 store biter. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har foresten drømt at jeg ble sakte ble knust mellom 2 vegger som gikk mot hverandre.Var en veldig ubehaglig drøm! Det høres faktisk forferdelig ut, når man tenker over det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Tenk om du skal få fjernet mandlene, også tar legene kjønnsskifte isteden. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Tenk om du skal få fjernet mandlene, også tar legene kjønnsskifte isteden. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Tenk å bli kniva i CS. Det må være ille det. Faktsikt var det en n00b server jeg spilte på engang, hvor jeg kun brukte kniv og granater, og jeg hadde likevel flere kills en deaths DET var pinlig for de andre [sorry for 2 posts så raskt] Endret 29. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 pakket inn i en tvangstrøye med mange rare larver som eter deg sagte utenifra og inn. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Eller at noen kjører deg i en båt mitt ut i stillehavet, og slipper deg av der! Du burde se denne filmen Open Water Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg pleide å ha sånne rare mareritt før der jeg ble sittende fast i en slags tunnel i snøen. Krøp nedover til jeg ikke kom videre og ikke bakover. Satt helt fast og kunne ikke bevege armene da de var presset bakover langs kroppen. Det ble liksom tungt å puste som om det var begrenset med luft der. Dette er ekkelt å tenke på enda. Også tanken på å bli senket sakte opp ned i en brønn med armene bundet langs siden er guffen. Har nok ett snev med klaustrofobi tror jeg Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hva med en førstehåndsopplevelse av tennene-på-fortauskant-scenen i American History X? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Kompisen min har slått av HALVparten av BEGGE fortennene han... Ene tanna var det at han lo så sinnsykt så han datt "inn i vasken" med tenna først og slo ut halve tanna (eller så lo han så ille og søstra hans fikk dyttet til han) Andre tanna var det en på skolen som "kødda dyttet" han, og så datt han inn i gelenderet på ståltrappa med tenna først... jeg så bare da han var på skolen, alle så vel det, han skrek så sinnsykt høyt at det går ikke an! Det var MASSE blod overalt og du så bloddråper der han hadde "gått" etterpå. ("Slept" etter 2 lærere) Og begge gangene fikk han svelget den halve tanna som var slått av... *Grøss* Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Nåja, jeg klarte å slå ut begge fortennene mine, jeg også. Alt datt ikke ut av seg selv, så tannlegen hjalp til litt i etterkant. Scenario: Glatt barnebok på teppegulv, liten tass som akkurat har lært å gå, tråkker på boka og sklir slik at fortennene treffer stuebordet. Digg. Kjipt å vokse opp uten å kunne uttale 's' skikkelig. Endret 30. september 2004 av atrax Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Nåja, jeg klarte å slå ut begge fortennene mine, jeg også. Alt datt ikke ut av seg selv, så tannlegen hjalp til litt i etterkant. Scenario: Glatt barnebok på teppegulv, liten tass som akkurat har lært å gå, tråkker på boka og sklir slik at fortennene treffer stuebordet. Digg. Kjipt å vokse opp uten å kunne uttale 's' skikkelig. han har vel "midlertidig rotfylt" i 2-4år han kompisen min da... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Bli dømt til å få følgende feilmelding resten av livet: ERROR: Cannot find database invision< Tekniske problemer. En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet vedvarer, venligst prøv igjen senere. Technical problems. An error has occured, if this is the first time you see this error, we recomend that you try to refresh this page. If the problem still exists, please try again later. Technische Probleme. Ein Fehler hat stattgefunden, wenn dies das erste Mal das Sie diesen Fehler sehen ist, bitte versuchen Sie diese Seite zu erfrischen. Wenn das Problem noch existiert, bitte Versuch wieder später. Mitt verste mareritt, uten tvil! Endret 30. september 2004 av aadnk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå