Gå til innhold

Ekle tanker *frysninger*

akristina92

Anbefalte innlegg

Har ofte drømmer hvor tennene mine begynner å falle ut en etter en og at de er helt brune og svarte.

Står i speilet og er helt fortvile mens jeg tar på tennene mine som detter ut en etter en.. FY FAEN så ekkelt ..

Etter en sånn drøm så pusser jeg tenna minst 5 ganger for dagen i en ukes tid før jeg har glemt drømmen og går tilbake til de normale 3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å hoppe fra en bro.

Vannet er mørkt, ser ikke noe. Hopper fordiom.

Det man lander på er et skilt mellom bena. Halebeinet knuser først, så skjærer skiltet seg oppover og deler deg opp til navelen.

Når du så kravler opp trappene på siden henger det en tarmer ut av sprekken i ryggen. Kjøttbiter renner ut.

Lenke til kommentar
Å hoppe fra en bro.

Det man lander på er et skilt mellom bena. Halebeinet knuser først, så skjærer skiltet seg oppover og deler deg opp til navelen.

Når du så kravler opp trappene på siden henger det en tarmer ut av sprekken i ryggen. Kjøttbiter renner ut.

:sick:

Lenke til kommentar
Å hoppe fra en bro.

:ermm:

Lenke til kommentar

Så et program om noe legegreier for litt siden. Uansett så så jeg at de transplanterte hud. Hadde en slags høvvel som skrelte av tynne lag med hud, så de kunne legge det på et annet sted hvor det var brannskade elns. Er sikkert mange år siden, og jeg får frysninger av det enda :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...