bergetun Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har ofte drømmer hvor tennene mine begynner å falle ut en etter en og at de er helt brune og svarte. Står i speilet og er helt fortvile mens jeg tar på tennene mine som detter ut en etter en.. FY FAEN så ekkelt .. Etter en sånn drøm så pusser jeg tenna minst 5 ganger for dagen i en ukes tid før jeg har glemt drømmen og går tilbake til de normale 3 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Våkne opp og skrur på pcen, så er det WINDOWS på den ææææææææ! Det er berre bra det hehe Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 The next windows vil basically be win95 with a new skin.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Å hoppe fra en bro. Vannet er mørkt, ser ikke noe. Hopper fordiom. Det man lander på er et skilt mellom bena. Halebeinet knuser først, så skjærer skiltet seg oppover og deler deg opp til navelen. Når du så kravler opp trappene på siden henger det en tarmer ut av sprekken i ryggen. Kjøttbiter renner ut. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Å hoppe fra en bro. Vannet er mørkt, ser ikke noe. Hopper fordiom. Det man lander på er et skilt mellom bena. Halebeinet knuser først, så skjærer skiltet seg oppover og deler deg opp til navelen. Når du så kravler opp trappene på siden henger det en tarmer ut av sprekken i ryggen. Kjøttbiter renner ut. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Å hoppe fra en bro. Vannet er mørkt, ser ikke noe. Hopper fordiom. Det man lander på er et skilt mellom bena. Halebeinet knuser først, så skjærer skiltet seg oppover og deler deg opp til navelen. Når du så kravler opp trappene på siden henger det en tarmer ut av sprekken i ryggen. Kjøttbiter renner ut. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Å bli stengt inne i keramikkovn. *gulp* For en grusom tanke! Ingen mulighet til å komme seg ut, mens du ser at huden din brenner opp og du kjenner varmen griller hele kroppen din. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Uff, slutter å lese her jeg... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Eller å bli bundet fast i tannlegestolen,og tannlegen river ut tenna dine Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Uff, slutter å lese her jeg... Ja jeg også.. Så ikke jeg får mareritt Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Eller å bli bundet fast i tannlegestolen,og tannlegen river ut tenna dine dårlige minner hanne? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Rottetrikset på 2fast2furious må være jævlig. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ekle tanker jeg plages med er klisjeer som testikler i skrustikke, og å bli levende begravd. Den første er nesten verst... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Å bli brekt i to, lever merkelig nok. Svær fyr presser greia si inn i eine nyren og hamrer løs. Beinmargen siver ut. Blod ut av kjeften. For og så bli kastet på en jernplate som er 150 grader varmt. Du bare etser nedover til ingenting. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Å bli brekt i to, lever merkelig nok.Svær fyr presser greia si inn i eine nyren og hamrer løs. Beinmargen siver ut. Blod ut av kjeften. For og så bli kastet på en jernplate som er 150 grader varmt. Du bare etser nedover til ingenting. Psykolog anyone? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Så et program om noe legegreier for litt siden. Uansett så så jeg at de transplanterte hud. Hadde en slags høvvel som skrelte av tynne lag med hud, så de kunne legge det på et annet sted hvor det var brannskade elns. Er sikkert mange år siden, og jeg får frysninger av det enda Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Spikerpistol gjennom pikkhuet Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Tenk å bli kniva i CS. Det må være ille det. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kline med ett oppvarma strykejern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå