Nilsen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Miste håret Det må være snowdog sitt værste mareritt Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 du våkner en morra og alle dine nærmeste er borte mitt mareritt..... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Miste håret Å miste håret må være noe dritt. Heldigvis kommer jeg fra en familie som er viden kjent for sitt snertne hår som sitter på hodet i 90+ år. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Våkner opp med det edle deler avkappet Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Våkner opp med det edle deler avkappet eee ja det er mitt mareritt ... + at noken fester eit lodd i beina mine og slepper meg uti sjøen der det er djupt vatn Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tenk deg at du står opp en mørk morgen... .... du går bort til datamaskinen og skrur den på... Under post lyser følgende tekst mot deg: Genuine Intel Celereon Processor Tusen ****vetes takk! nå får jeg ikke sove i natt! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 eller at noen stenger deg inne i en liten tønne, og så skubber deg uti sjøen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tenk deg at du står opp en mørk morgen... .... du går bort til datamaskinen og skrur den på... Under post lyser følgende tekst mot deg: Genuine Intel Celereon Processor ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆææææææææææ!!! :scared: ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! Ikke minn meg på slike horrible ting igjen... Ble kvitt min 1,1Ghz celeron for 1 uke siden, byttet ut med AMD64 3000+.... Trodde jeg hadde kommet over de værste tilbakefallene, men uff, så måtte du minne meg på det igjen... *Grøss* Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 du våkner en morra og alle dine nærmeste er borte mitt mareritt..... Hadde faktisk mareritt om det når jeg var liten! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Å bli satt igjen midt ute på stillehavet må være en tragisk død. Bedre å gjøre et 'kick' før døden, hoppe fra fjell og slikt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Å bli satt igjen midt ute på stillehavet må være en tragisk død. Bedre å gjøre et 'kick' før døden, hoppe fra fjell og slikt. akuratt Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tenk deg at du står opp en mørk morgen... .... du går bort til datamaskinen og skrur den på... Under post lyser følgende tekst mot deg: Genuine Intel Celereon Processor ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆææææææææææ!!! :scared: ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! Ikke minn meg på slike horrible ting igjen... Ble kvitt min 1,1Ghz celeron for 1 uke siden, byttet ut med AMD64 3000+.... Trodde jeg hadde kommet over de værste tilbakefallene, men uff, så måtte du minne meg på det igjen... *Grøss* Hehe... bare hyggelig det.... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Å tenke på at jeg skal til legen å ta blodprøve til neste uke, gir mer enn nok frysninger for min del. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 At man har like bløtt hode i en alder av 20 som da man var spedbarn. Så kommer en kar i en bakgate og holder deg nede. Tar så to fingrer ned i hodet ditt og røsker til nedi der. Ikke akkurat greieste måten å daue på. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Du tenker litt skummelt.. Husk at det er troll i ord! Tenker/Snakker du sånn kan det hende med deg! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tenk om noen skulle forlate meg på de_dust2, og det kom et stort DustMonster? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Miste håret :!: eneste jeg kunne tenke meg å fikse på når den tid kommer...er klin gal når det gjelder håret Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Å se bestemor naken. Værre kan det ikke bli Kanskje litt drøy? Endret 27. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Våkne opp og skrur på pcen, så er det WINDOWS på den ææææææææ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå