MagE Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hun slo seg gjennom kista, derreter greide hun merkligt nok og "svømme" 3 meter opp til overflaten. så gikk hun og kjøpte en kopp kaffe Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det må jeg huske hvis det skulle hende meg. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 For en fin diskusjon av passions.. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Dette er hvorfor det er lagd kister med nødproviant, snorkel og mobiltelefon. "Stopp forfølgelsen av oss paranoide" ?? Endret 26. september 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Dette er hvorfor det er lagd kister med nødproviant, snorkel og mobiltelefon."Stopp forfølgelsen av oss paranoide" ?? Kiste med nødproviant! :!: Jaja, blir du levende begravd er det synd for deg.... Du dør.... Men det er da ikke SÅ gøy her i livet likevel.... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Ok, forestill deg dette da: Du er det eneste "levende" mennesket i verden. Alle andre er maskiner, og verden som du kjenner den er bare et eksperiment lagd av noen for å se hvordan et menneske reagerer på forskjellige inntrykk og opplevelser. Egentlig er verden helt anderledes. Du får bare aldri oppleve det. Fordi du er fanget i lekekassa til noen syke personer. Tenk deg det neste gang du snakker med noen. (innspirert av Matrix? Nei det har vi ikke sett) Endret 26. september 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Dette er hvorfor det er lagd kister med nødproviant, snorkel og mobiltelefon."Stopp forfølgelsen av oss paranoide" ?? minner meg om reaper man av terry pratchett, begravelses scenen i den booken er bare så bra Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei.Tenk deg f.eks at du er om bord på et romskip, du skal ut en tur, og noen klipper av tråden du er festet til.. Uff! Tenk hvor skummelt det måtte vert Eller at noen kjører deg i en båt mitt ut i stillehavet, og slipper deg av der! Noen andre som har sånne tanker her..? Hvorfor i h******* tenker du slike tanker? Det skjer jo ikke uansett Raring...... Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei, jeg har angst for blomster. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei, jeg har angst for blomster. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ok, forestill deg dette da: Du er det eneste "levende" mennesket i verden. Alle andre er maskiner, og verden som du kjenner den er bare et eksperiment lagd av noen for å se hvordan et menneske reagerer på forskjellige inntrykk og opplevelser. Egentlig er verden helt anderledes. Du får bare aldri oppleve det. Fordi du er fanget i lekekassa til noen syke personer. Tenk deg det neste gang du snakker med noen. (innspirert av Matrix? Nei det har vi ikke sett) Eller som i The Truman Show, at alle du kjenner er skuespillere. Du er hovedpersonen i en tv-serie uten å vite det selv. Hele livet ditt er arrangert. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Riktig nok har jeg alerede sett Kill Bill volume 2. Men det er ikke alle som har det. Så ikke kom med spoilers da det er veldig kjipt å få ødelagt en spennende film på den måte. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tenk deg at du står opp en mørk morgen... .... du går bort til datamaskinen og skrur den på... Under post lyser følgende tekst mot deg: Genuine Intel Celereon Processor Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kill Bill? Hun WTFpwner kista med et slags uber teh leet ki-strike:P Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Tenk deg at du står opp en mørk morgen... .... du går bort til datamaskinen og skrur den på... Under post lyser følgende tekst mot deg: Genuine Intel Celereon Processor ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆææææææææææ!!! :scared: Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Bli fanget av noen skumle terrorister som skjærer av hodet ditt med en stor kniv. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Bli fanget av noen skumle terrorister som skjærer av hodet ditt med en stor kniv. Verre med en liten kniv Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Du får bind foran øynene og våkner i en laaaaaaang brønn(som er lydtett). Og du kommer deg aldri ut........ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Miste håret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå