Gå til innhold

Ekle tanker *frysninger*


akristina92

Anbefalte innlegg

Mye ille og forferdelig å lese her. Søvnparalyse er kjipt. Et øyeblikks panikk men faen det er kjipern.

 

Å være totalt fastspent mens noen spikrer inn 4"-spiker på div bløte deler? At noen bruker elektrisk drill på deg?

 

Likte spesielt dårlig tanken på å bli lagt på en brutalt varm plate uten mulighet for å komme ut.

 

Vi må bruke mere penger på forsvaret!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har alltid marrerit når jeg har feber eller influensa.

 

Da drømmer jeg som vanlig om å dette bakover fra et HØYT fjell eller en svær kule med pigger som triller etter meg.

ALLTID samme drømmene når jeg har feber/influensa :hmm:

 

merkelig.

har ALLTI samme drømm jeg å når jeg har feber osv..

 

men jeg drømmer at det kommer en person etter meg med kniv å skal stikke meg ned.. mens jeg prøver å løpe hjem..

 

Men. samme hvor mye jeg løper kommer jeg ikke med en meter framover.... :no:

Lenke til kommentar
kanskje du mener den tv-serien som gikk på tv2? tror den het Passions eller no

Det maa vaere skummelt/ekkelt, det... Tenk aa ligge paa dodsleiet sitt, ingen av barna dine besoker deg mens du ligger der og dor, og saa kommer en pleier av et eller annet slag inn, slaar paa TV'n, og du maa se paa Passions til du dor av hvor tragisk denne serien er... :cry:

Lenke til kommentar

drømmer også at veggene kommer å tar meg/klemmer meg i hjel (kansje for mye indiana jones som liten..)

 

Får også sånn at jeg ligger i sengen og er våken, men ikke kan røre meg. det varer sikkert ikke lenge men føles som en evighet. Får helt panikk! Tenk å våkne en dag å være lam i hele kroppen!!! :ohmy:

 

Pleier alltid å få feberfantasier ( jo høyere feber jo mer) hvor jeg får sinnykt klaustrofobi, selv når jeg er våken. klarer ikke å gjøre noe med det, får bare lyst til å vrenge meg selv ut av kroppen.. Tenk så jævelig å ha det sånn hele tiden!

 

Men det værste av alt: Tenk å våkne en dag og du er 80år! Du er nesten for skrøpelig til å gå+ bruddet på lårhalsen blir aldri bra igjen. Du har sopp-infeksjon på beina, Begynnende grå stær, krøllete hud, hår bare de stedene du egentlig ikke skal ha det, tennene i glass, mannen din er død, og barna har for dårlig tid til å besøke deg, ukens høydepunkt: søndagåpent! :scared::scared:

Lenke til kommentar
OT!:

 

Hva skjer om du dør i en drøm ? :hmm:

jeg våkner, men har fremdeles øynene lukket. hjærtet banker jævelig fort, og "høyt" samt det kommer en rar følse i hele kroppen. merkelig. så åpner jeg øynene og blir normal etter en 3 min.

 

værste jeg kan tenke meg er vel og være lukket i noe, så spruter det vann inn ovenifra, drukne ..... :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...