Gå til innhold

Ekle tanker *frysninger*

akristina92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 gb: tenk at du ved en eller annen grunn blir begravd levende. du banker og banker i kista, men kommer aldri opp. moahahhaha  :p

det så jeg på en film :ohmy:

Kill bill 2?

eneste at dama kom seg opp da.

men det og bli levende begravd og det begynnte og renne vann inn i kista er det verste jeg kan tenke meg.

Lenke til kommentar
10 gb: tenk at du ved en eller annen grunn blir begravd levende. du banker og banker i kista, men kommer aldri opp. moahahhaha :p

Eller tenk deg å bli begravd som død. Du bare ligger i kista og kommer aldri opp igjen før du råtner til jord og blir gravd opp et århundre senere fordi det skal bygges ny kloakk.

bare en tanke.

Lenke til kommentar
10 gb: tenk at du ved en eller annen grunn blir begravd levende. du banker og banker i kista, men kommer aldri opp. moahahhaha  :p

Kill bill 2?

nei,en annen film.(eller serie da,husker ikke helt)

begravde ei dame levende fordi de trodde hun hadde dødd,men hun hadde ikke dødd,en mann var i knipe fordi han lovte en å drepe hun dama,dama og mannen inngikk en avtale av at hun skulle leke død(hun satte på et plaster lignebde sak så de andre ikke skulle kjenne pulsen.så ble hun begravd levende,de prøvde å grave henne opp etterpå,men det var forsent(eller så vant de det akkurat,husker ikke)

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar

Kill bill 2?

nei,en annen film.(eller serie da,husker ikke helt)

begravde ei dame levende fordi de trodde hun hadde dødd,men hun hadde ikke dødd,en mann var i knipe fordi han lovte en å drepe hun dama,dama og mannen inngikk en avtale av at hun skulle leke død(hun satte på et plaster lignebde sak så de andre ikke skulle kjenne pulsen.så ble hun begravd levende,de prøvde å grave henne opp etterpå,men det var forsent(eller så vant de det akkurat,husker ikke)

kanskje du mener den tv-serien som gikk på tv2? tror den het Passions eller no

Lenke til kommentar
passions ja,tror hu lå der i et halvt år før det skjedde noe....lå der bare og huffa seg,og drømte om mora si! dvs et halvt år for oss som så på!

ja, var ikke en spesiell fan av serien, men det var drit gøy å se på siden serien var UTROLIG DÅRLIG!

edit : hadde alltid tven på etter skoletid, prinsippsak :)

Endret av Jonki
Lenke til kommentar

Kill bill 2?

men det og bli levende begravd og det begynnte og renne vann inn i kista er det verste jeg kan tenke meg.

Hvordan kom hun seg opp?

Så vet jeg hva jeg skal gjøre hvis det skjer med meg... ;)

Lenke til kommentar

Kill bill 2?

Hvordan kom hun seg opp?

Så vet jeg hva jeg skal gjøre hvis det skjer med meg... ;)

Tror hun klarte å slå den opp eller no :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...