akristina92 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei. Tenk deg f.eks at du er om bord på et romskip, du skal ut en tur, og noen klipper av tråden du er festet til.. Uff! Tenk hvor skummelt det måtte vert Eller at noen kjører deg i en båt mitt ut i stillehavet, og slipper deg av der! Noen andre som har sånne tanker her..? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Noen andre som har sånne tanker her..? Ehmm... nei..? Hvorfor gå rundt å bekymre seg for totalt urealistiske ting? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg bruker og drømme om slikt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er jo ikke værre enn at du svever rundt til du dør av uttørking eller evt luftmangel. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er jo ikke værre enn at du svever rundt til du dør av uttørking eller evt luftmangel. ikke værre en det nei neida det er ikke ille og kveles eller dø av tørste , bare gøy det Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Bare "å dø" høres rimelig kjipt ut, spør du meg. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 10 gb: tenk at du ved en eller annen grunn blir begravd levende. du banker og banker i kista, men kommer aldri opp. moahahhaha Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 10 gb: tenk at du ved en eller annen grunn blir begravd levende. du banker og banker i kista, men kommer aldri opp. moahahhaha det så jeg på en film Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 10 gb: tenk at du ved en eller annen grunn blir begravd levende. du banker og banker i kista, men kommer aldri opp. moahahhaha det så jeg på en film Kill bill 2? eneste at dama kom seg opp da. men det og bli levende begravd og det begynnte og renne vann inn i kista er det verste jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 10 gb: tenk at du ved en eller annen grunn blir begravd levende. du banker og banker i kista, men kommer aldri opp. moahahhaha Eller tenk deg å bli begravd som død. Du bare ligger i kista og kommer aldri opp igjen før du råtner til jord og blir gravd opp et århundre senere fordi det skal bygges ny kloakk. bare en tanke. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) 10 gb: tenk at du ved en eller annen grunn blir begravd levende. du banker og banker i kista, men kommer aldri opp. moahahhaha det så jeg på en film Kill bill 2? nei,en annen film.(eller serie da,husker ikke helt) begravde ei dame levende fordi de trodde hun hadde dødd,men hun hadde ikke dødd,en mann var i knipe fordi han lovte en å drepe hun dama,dama og mannen inngikk en avtale av at hun skulle leke død(hun satte på et plaster lignebde sak så de andre ikke skulle kjenne pulsen.så ble hun begravd levende,de prøvde å grave henne opp etterpå,men det var forsent(eller så vant de det akkurat,husker ikke) Endret 26. september 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 10 gb: tenk at du ved en eller annen grunn blir begravd levende. du banker og banker i kista, men kommer aldri opp. moahahhaha det så jeg på en film Kill bill 2? nei,en annen film.(eller serie da,husker ikke helt) begravde ei dame levende fordi de trodde hun hadde dødd,men hun hadde ikke dødd,en mann var i knipe fordi han lovte en å drepe hun dama,dama og mannen inngikk en avtale av at hun skulle leke død(hun satte på et plaster lignebde sak så de andre ikke skulle kjenne pulsen.så ble hun begravd levende,de prøvde å grave henne opp etterpå,men det var forsent(eller så vant de det akkurat,husker ikke) kanskje du mener den tv-serien som gikk på tv2? tror den het Passions eller no Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 passions ja,tror hu lå der i et halvt år før det skjedde noe....lå der bare og huffa seg,og drømte om mora si! dvs et halvt år for oss som så på! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) passions ja,tror hu lå der i et halvt år før det skjedde noe....lå der bare og huffa seg,og drømte om mora si! dvs et halvt år for oss som så på! ja, var ikke en spesiell fan av serien, men det var drit gøy å se på siden serien var UTROLIG DÅRLIG! edit : hadde alltid tven på etter skoletid, prinsippsak Endret 26. september 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 edit : hadde alltid tven på etter skoletid, prinsippsak Har alltid av TV'n etter skoletid.. Prinsippsak Passions er et godt eksempel på hvorfor. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hehe har tatt bort tven nå, ble varmt og mye bråk Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 10 gb: tenk at du ved en eller annen grunn blir begravd levende. du banker og banker i kista, men kommer aldri opp. moahahhaha det så jeg på en film Kill bill 2? eneste at dama kom seg opp da. men det og bli levende begravd og det begynnte og renne vann inn i kista er det verste jeg kan tenke meg. Hvordan kom hun seg opp? Så vet jeg hva jeg skal gjøre hvis det skjer med meg... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 10 gb: tenk at du ved en eller annen grunn blir begravd levende. du banker og banker i kista, men kommer aldri opp. moahahhaha det så jeg på en film Kill bill 2? eneste at dama kom seg opp da. men det og bli levende begravd og det begynnte og renne vann inn i kista er det verste jeg kan tenke meg. Hvordan kom hun seg opp? Så vet jeg hva jeg skal gjøre hvis det skjer med meg... Tror hun klarte å slå den opp eller no Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 nope, hun slo den ikke opp.. Jeg husker ikke hva som skjedde, men iallefall ble de som skulle grave henne opp igjen forsinket og hun "døde" også ble hun en engel og fikk se at de holdt på å grave henne opp igjen, og på mystisk vis ble hun levende igjen Jeg har jaggu god hukommelse Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 tygde seg gjennom seff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå