AndersT2 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Noen som har hørt noe om neste del i serien? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ja, C&C Tiberian Twilight (rett stavet?) er planlagt, men ikke annonsert ennå. Det skal visstnok avslutte den orginale C&C historien. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Ja, C&C Tiberian Twilight (rett stavet?) er planlagt, men ikke annonsert ennå. Det skal visstnok avslutte den orginale C&C historien. Dette var spenendes nyheter jeg ikke viste om. Bare synd det ikke er Westwood som står bak tittelene lenger men EA GAMES. Det ble liksom ikke det samme da C&C Generals kom ut, mistet liksom nostalgien Mimrer tilbake til den tiden da jeg spilte C&C og Red Alert på playstation, det var tider det Fant denne siden med konseptbilder fra C&C Tiberian Twilight, ganske kule! http://www.cnc-source.com/gallery/categories.php?cat_id=89& Endret 26. september 2004 av Gammelsko Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ja, C&C Tiberian Twilight (rett stavet?) er planlagt, men ikke annonsert ennå. Det skal visstnok avslutte den orginale C&C historien. Dette var spenendes nyheter jeg ikke viste om. Bare synd det ikke er Westwood som står bak tittelene lenger men EA GAMES. Det ble liksom ikke det samme da C&C Generals kom ut, mistet liksom nostalgien Da Westwood ble kjøpt opp av EA fulgte mange av folket bak C&C spillene med til EA Pacific, så det er mer eller mindre mange av de samme gutta som fortsatt lager spillene. Men jeg er enig i at Single Player'en på C&C Generals er en skam for Command & Conquer serien. De originale spilla hadde jo den beste single player delen noensinne sett i strategi spill. Virkelig noe jeg lengter tilbake. Og siden Tiberian Twilight (C&C3) (langt ifra sikkert at dette er navnet) skal avslutte den originale C&C historien får vi kanskje se filmer med ekte skuespillere igjen? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) vel,det går god del rykter rundt nå, men jeg skal gjøre et forsøk på å holde det oversiktlig. bildet skal ha vært en del av et slideshow som er på det interne tv-systemet til electronic arts los angeles, det har blitt bekreftet at bilde er ekte. men nå kommer den virkelige store nyheten. electronic arts har solgt rettighetene til et ukjent spillselskap som ble startet for noen måneder siden ( http://www.petroglyphgames.com/ ). for de som pleide å henge på westwood forumene osv så burde dere kjenne igjen MANGE kjente ansikter på det bildet, en god del av gamlegutta er med. de har en liste over spill de har jobbet med,denne inkluderer hver eneste c&c tittel (utenom generals,som uansett ikke er et ekte c&c) det er altså bekreftet at petroglyph har rettighetene til c&c nå, men at ea har publishing rights. neste punkt på agendaen - da westwood startet å jobbe med red alert 2 så ble jeg fortalt av cliff hicks (tidligere community manager hos westwood) at de hadde et møte der man diskuterte hva det neste spillet skulle bli, red alert 2 ble nevnt, den avsluttende delen i tiberium sagan og et nytt kapittel i c&c genren. de endte opp med ra2, men lovte å komme tilbake til neste tiberium spill, spillet som mange kjenner som c&c : TT (tiberium twilight - døpt av fansen). og hva står det på siden til petroglyph ? QUOTE Production on our top-secret project is going extremely well, and we're eager to tell you about it as soon as we get the green light from our publisher. så la meg se, de har rettighetene til c&c men publishing rights tilhører EA. de jobber med et stort prosjekt som er hemmelig,og de har allerede en utvikler. dette er praktisk talt westwood studios bare med nytt navn, disse elsker c&c verdenen som de selv har vært med på å skape. ^Sitert fra ThomasM Mye tyder på at Westwood har startet opp på nytt under navnet Petroglyph og mange av gamle gutta er med, gleder meg til hva de kan utrette se forøvrig linken over med konseptbilder og noe som trolig er ingame screenshots. Command & Conquer 3 Endret 27. september 2004 av Gammelsko Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 *klemme på Gammelsko* La oss håpe det blir et nytt kapittel i C&C-serien vi kan være stolte av Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Dette tar vi her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=260992 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg