Marillion Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Hvem andre her enn meg lever for MacGyver? (og grandi) Ingenting er vel bedre etter en slitsom skoledag enn å komme hjem til tv'en der det første man hører er "MacGyversangen" hehe Den mannen klarer jo å lage bomber og 100% sikre feller av duct tape'n sin (skulle likt å hatt ham som fysikklærer) Må også si at jeg "humrer" litt når Charlie kommer med sine sprell som driver MacGyver fra forstanden. Kom med noen synspunkter da, MacGyvers beste øyeblikk på skjermen f.eks? Forresten, hva er MacGyvers fornavn (i serien) ? Syns å huske at det er et passe merkelig navn Endret 26. september 2004 av _Marillion_ Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Går McGyver enda? Trodde den serien var død og begravet for lenge siden. Ja, vet at det evt. er repriser, men den må jo ha gått ett titalls ganger i reprise nå? Uansett... en stor slager hos meg da den gikk lørdagene på TV 2 for en del år siden :-) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) MacGyver er kult, bortsett fra de nyeste episodene. Der lager han jo ingenting, det er jo nærmest en vanlig krimserie hvor han skal redde folk han tilfeldigvis møter ut av en knipe. Btw: Det heter Duct tape. Endret 26. september 2004 av Rikky Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 MacGyver er jo dritbra det. Litt moro når han tenner på kongler og bruker de som granater til å sprenge biler. Benyttes av og til som chilleserie. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Uansett... en stor slager hos meg da den gikk lørdagene på TV 2 for en del år siden Det var helgas høydepunkt for meg på den tida ja edit: Angus MacGyver lyder litt funky da Endret 26. september 2004 av _Marillion_ Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Ingen flere som liker MacGyver eller? Endret 26. september 2004 av _Marillion_ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Btw: Det heter Duct tape. neineinei! det heter jo MacGyver-tape! Jeg digget MacGyver da jeg var mindre Edit. Adresseavisens "Kulturavisa" hadde jo et par eksperiment her for noen dager siden. Der de testet om noen MacGyver-triks funket i den virkelige verden Endret 26. september 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg elsket det da jeg var mindre Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Digget det da jeg var mindre. Jeg synes fortsatt det er underholdende, men synd de sender programmet så tidlig på dagen. Har ikke kommet hjem fra skolen så tidlig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Var stor fan av han når jeg var liten...rundt 10 år... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Grei underholdning, men typen har jo magiske evner og en to tre årsleveranser med flaks da Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 MacGyver er konge! Har sett en del oppgjennom oppveksten ja Bedre helt skal man se lenge etter Lenke til kommentar
kallemax Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 MacGyver er jo bare konge! Så på han da jeg var bitteliten og selvfølgelig nå også. Har både swiss army lommekniv(er), duct tape (originalen som kom under den annen verdenskrig het forøvrig "duck tape", da den var vannfast (akkurat som en and)) og hele sesong 1 tatt opp på VHS. Har hockeysveis også, folk sier hele tiden at jeg må klippe meg, helligbrøde! Er medlem av den offisielle Macgyver-fanlistingen MacGyver er min Gud! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 MacGyver er sjef men jeg lever og ånder ikke for det. Heh. Mer moro når du er mindre og tenker at det kanskje går ann å gjøre det MacGyver gjorde. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Fet episode idag! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Fet episode idag! kul den ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå