lars68 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei. Jeg lurte på om det var noen her som hadde en. Xecuter 2.6 Lite til sin xbox, og om det er komplisert å installere den Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Jeg har ikke en selv, men den ser enklere å lodde inn enn aladdin chipen min. Veiledninger her I ettertid ser jeg at de selger en adapter som gjør Xecuter 2.6 Lite loddefri. Det må vel være midt i blinken Endret 26. september 2004 av Dr.Greve Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 hva synes du om å kjøpe en ny xbox, med 200gb , og chipen. hehe, men det kommer på en pris med 3000kr Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Dyrt er det, men du kan jo gjøre så utrolig mye med en moddet xbox. Jeg mener at det er verdt det Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 kan ikke en slik chip brukes til piratkopiering? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Stemmer det A|3x ... Du kan f.eks. laste ned xbox spill på dc, internett sider osv... Syns jeg har hørt at det ble forbudt å selge slike chipper i England, men husker ikke helt 100% sikkert... Men det var noe i den duren Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Bruker Chip for å få DVD støtte og sånn, greit med stor HD i Xbox til filmer spill og musikk. Det går raskere å loade spill fra HD. Mindre støy blir det også når man slipper å spille fra CD\DVD. A|3x - Det er lov til å snakke om chip'ing her Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Chip er greit, spille dvd uten den fjernkontroll pakka, ha masse morsome programmer osv. + du har mulighet til å legge inn dine orginale spill på hdd for å så spille av uten dvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå