~Alex~ Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvordan endre DNS server? er ganske ny med netverk og prøver å koble 4pcer sammen (kabel) Alle utenom en funker, den har feil DNS i lokal tilkoblingen og jeg lurer på hvordan jeg kan endre det? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 I egenskaper for TCP/IP-protokollen XenZor Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 WinXP? Kontrollpanel->network connections->høyreklikk på local area connection->properties->Internet Protocol (TCP/IP)->properties->use the following DNS address servers Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 på pcen som funker har også en ting til forskellig På de andre er under "status for tilkobling" Adressetype Tilordnet DHCP På den som ikke funker står det På de andre er under "status for tilkobling" Adressetype Manulet Configurert trenger virkelig hjelp Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 takk tror jeg får det til nå dere rocker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå