U5tabil Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 ja eg får bare svart hvit på tven har prøv alt prøv alle mulige overganger osv men får det fanken ikke til har oppdatert driverne til nvidia men funker ikke de heller noen som vett hvordan eg får farge? tven er 60hz noen som ahr vert bortid et der før? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har vært borti det før ja. Bruker du SVHS kabel? I så tilfelle så er det ikke sikkert at TV'en støtter farger på SVHS. Er det en gammel/billig TV? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du har neppe prøvd alle mulige slags overganger. Sjekk denne guiden for å få farger: http://www.hjemmekino.no/guide/kobling_pc_...p#scartovergang Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hva slags TV er det? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du sier at TVen din er 60Hz. Da følger TVen NTSC-standarden (PAL-standarden er på 50Hz). Du må sette utsignalet fra skjermkortet ditt til å være NTSC. Du bør kunne finne det valget i innstillingene en plass, sannsynligvis nær der du valgte at du ville ha TV-ut. Lenke til kommentar
Silent_Bob Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 er mange tv'er som får svart-hvit i 60hz. jeg kobler igjenom videospilleren min...funket fett Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Muligens trenger du å sette den fra Auto-select til Composite? Endret denne da jeg bare fikk svart/hvitt gjennom videospillern (går inn gjennom scart'en), vips fikk jeg farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå