ASCIWhite Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Vel jeg har Klipsh nå. Har hørt gigaworks og z-680. Gigaworks er bedre en z-680. Men disse nye virker sinnsykt lovende. Det er jo forbedringer over hele fjøla... Ingenting som slår Klipsch det er soleklart. Men det kan bli spennede og se hva Z-5500 har og rutte med. De er på vei til meg iallefall.. Og jeg er KRESEN på lyd.. EDIT: Skrive og spise er ingen god sammensetning, så jeg måtte editere alle skriveleifene mine. Endret 9. oktober 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Preliminary reviews fra www.newegg.com : Just got this monster today.... I can simply said that this monster is a lot better than promedia ultra 5.1 The subs produce really tight bass......The satelites are better than 7.1 Gigaworks system.highly recommended. : I just Got these Speakers today. And let me say there awsome. The sub hits really hard. I think personally there better then the klipsch speakers. And of course got my shipment two days earlier thanks to newegg. User reviews, men det er jo ikke lenge til ordentlige reviews kommer... Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det blir spennende å se, men jeg tviler på at de er bedre enn Klipsch Promedia 5.1 Ultra.... Support for 96 kHz/24 bit digital audio streams er meget bra, men klarer høytalere og utnytte dette 100% er vel uvisst. Men de har utvilsomt gode spesifikasjoner til en kurrant pris.... Gleder meg til en skikkelig test... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Preliminary reviews fra www.newegg.com : Just got this monster today.... I can simply said that this monster is a lot better than promedia ultra 5.1 The subs produce really tight bass......The satelites are better than 7.1 Gigaworks system.highly recommended. : I just Got these Speakers today. And let me say there awsome. The sub hits really hard. I think personally there better then the klipsch speakers. And of course got my shipment two days earlier thanks to newegg. User reviews, men det er jo ikke lenge til ordentlige reviews kommer... Hehe, slike rett-ut-av-boksen reviews er vel ikke de mest objektive du finner Som du sier, det kommer vel litt mer seriøse tester av settet etter noen uker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Her er et par andre "reviews": http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=229771 http://www.maximumpc.com/reviews/speakers/...2004-10-18.html Jeg vurderer dette settet, og ett SB Audigy 2 ZS kort som julegave til meg selv Lenke til kommentar
erlendba Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hei skal kjøpe meg en x-box og modde den. trenger jeg en sourraound-forsterker i tillegg dersom jeg skal få sourround lyd på z-5500 eller er det inndebygd i z-5500? helsing erlend Lenke til kommentar
guezz Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hei skal kjøpe meg en x-box og modde den. trenger jeg en sourraound-forsterker i tillegg dersom jeg skal få sourround lyd på z-5500 eller er det inndebygd i z-5500? helsing erlend Innebygd. Lenke til kommentar
redrazor Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 En slags anmeldelse av z-5500... Før noe annet dukker opp: http://discuss.futuremark.com/forum/showth...c=1#Post4470367 Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ja ja... Jeg kjøpte Z-5500 i forrigeuke,, Og det er helt aldeles topp! Mye bedre enn jeg hade trodd.. Men men... (kake? ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 har de kommet ut????? Lenke til kommentar
hondapower Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 multicom har 1 z5500 igjen mens jeg skriver dette Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Er en ting jeg ikke har skjønt helt. Z-5500 er like dyr som Z-680, trodde det var en ny versjon som var oppgradert. Og skulle koste mer, men er dette en degradert versjon, eller en lik en, sller en bedre en? Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kommet ut? De er da det..Jeg kjøpte mine på psdata. fant de og på komplett og hos siba... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 etter å ha sjekka i prisguiden så har de nok kommet ut, men vil gjerne ha svar på spm over Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Z-5500 er like dyr som Z-680, trodde det var en ny versjon som var oppgradert. Og skulle koste mer, men er dette en degradert versjon, eller en lik en, sller en bedre en? Bedre på ALLE områder..... Let på google etter reviews så sjønner du tegninga.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Noen som kan si meg hvor mange ting det er mulighet for å koble til et z-5500 sett? Er der nok innganger til å ha tuner, xbox, dvd og eventuelt en sak til? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 regner med at det har samme inngangen som z-680. da kan du i såfall koble til en lydkilde på coax, en på optisk og en på analog (typisk pc). du kan også koble til en stereo kilde i front på kontrollenheten, men den får du kun stereo ut av. jeg har hatt fire lydkilder koblet til samtidig på mitt, dvs en dvd spiller (coax), xbox (optisk), pc (analog) og ipod i front. funker som bare det Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 regner med at det har samme inngangen som z-680. da kan du i såfall koble til en lydkilde på coax, en på optisk og en på analog (typisk pc). du kan også koble til en stereo kilde i front på kontrollenheten, men den får du kun stereo ut av. jeg har hatt fire lydkilder koblet til samtidig på mitt, dvs en dvd spiller (coax), xbox (optisk), pc (analog) og ipod i front. funker som bare det Blir litt lite det. Men funker vel med en slik spliter sak som gjør om en optisk inngang til to? Eventuelt så må en vel kjøpe seg en dekoder til 1200, da får en jo en del flere innganger. Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er storfornøyd med mine z-5500, prøvde de på pc , men fant fort ut at detta er for bra og bruke på det lille rommet, så jeg fjerna jamo høytallerene i stua og forsterkeren og monterte z-5500 rett i dreamboxen med optisk kabel. Knalllyd. savner ikke de gamle høytallerene nå nei. Over til bassen. det var den som overrasket meg mest. Ingen rumling fra den, bare fyldig og god lyd, og du kan spille rimelig høyt uten at det er anntydning til at den kutter. Riktignok var det ikke noe spesiellt fin lyd når du stilte bassen på full guffe, men det er jo ikke fint på andre modeller heller Det beste er at jeg fikk et supert surround annlegg til 2900 inkl. frakt (norek) 10 Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 regner med at det har samme inngangen som z-680. da kan du i såfall koble til en lydkilde på coax, en på optisk og en på analog (typisk pc). du kan også koble til en stereo kilde i front på kontrollenheten, men den får du kun stereo ut av. jeg har hatt fire lydkilder koblet til samtidig på mitt, dvs en dvd spiller (coax), xbox (optisk), pc (analog) og ipod i front. funker som bare det Blir litt lite det. Men funker vel med en slik spliter sak som gjør om en optisk inngang til to? Eventuelt så må en vel kjøpe seg en dekoder til 1200, da får en jo en del flere innganger. Det står i bruksanvisningen at du kan bruke optisk splitter, så jeg regner med at det skal gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå