Chosiso Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er det noen her som har prøvd Creative Rhomba med 128/256 MB minne? Og hvordan er denne spilleren? Syns den ser ganske digg ut.. Er denne noe tess? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har hatt spilleren en stund nå.. Har vell det meste som burde finnes i en mp3 spiller. -radio -opptaker -radio opptaker -liten -pen å se på ikke et dumt kjøp med andre ord Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) hadde planer om å kjøpe creative rhomba, helt te en venn av meg sa at den var skikkelig dårlig, klikke hele tiden å sånt, så fant jeg ut at to andre kompiser av meg hadde hatt masse problemer med den og. men som sagt så kan det jo ver en regn tilfeldighet Endret 27. september 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tja...har hatt den 1 år nå, Eneste problemet jeg har hatt er at den har en stygg uvane å formatere seg selv når jeg kobler den av dataen.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Forsøk safely remove hardware før du kobler den fra så tror jeg du slipper det problemet i framtiden . Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Ok, virker jo som ett godt kjøp! Finnes det noen som er bedre en denne? og like fin og se på med like mye minne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå