BlueGrot Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Lyden skurrer når jeg trykker ned en tast på tastaturet. Det skurrer mer jo lengre jeg holder nede tasten. Dette skjer på alle program, Windows Media Player, alle spill osv. Dette er mildt sagt irriterende. Hadde ikke problemet før jeg installerte SP2 og WMP 10. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 det kan jo ver en lydfeil en feil med en driver te lydkortet, eller en codec som ble installert når du instalerte Windows Media Player 10 Lenke til kommentar
BlueGrot Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Oppdatering av lydkortdrivere gjorde problemet verre. Finner ikke drivere til hovedkortet, Epox EP-8RDA. Hvordan kan jeg sjekke at det er codecen det er feil med? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 du kunne ha prøvt å slette media player10 og installere medi player 9 Lenke til kommentar
BlueGrot Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Hm, skal prøve det nå, har akkurat installert nyeste drivere til lydkort og hovedkort. Problemet blir bare verre. Det er heller ikke en IRQ-konflikt. :\ Lenke til kommentar
BlueGrot Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Problem løst! Installerte eldre lydkortdriver. Av en eller annen grunn funket det. Får ikke fullt ut av surround-anlegget, men bedre enn skurring. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det var godt å høre håper at du en eller annen gang får fullt utbyte av surround anlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå