Whiteshit Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 mannen skal tjene penger, kvinnen skal tilfredstille mannens behov for ditt og datt, bære frem unger, stelle i huset, lage mat etc welcome to the 17th century? mann: -føre navnet vidare syns eg hørtest bra ut.. -lage mat dame: henviser til Snowdog's liste... @ snowdog: det skal du ha, du har grepet på det med slike lister Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Mann Hva en han vil, trenger ikke kunne noe mer en kvinnen Kvinne Hva en hun vil, trenger ikke kunne noe mer en mannen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Når vi først er igang, hva må en kvinne kunne? *Svelge *Ha strippe skillz *Like anal sex *Rydde *lage konge god mat *Være rik og lite gnitten *like 3kanter *Lufte hunden sånn dame vil jeg ha (må få meg en hund og da ) en mann skal kunne ligge på sofan og drikke øl Endret 5. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 sånn dame vil jeg ha (må få meg en hund og da ) Du kan regne med at hun tar med seg hunden sin når hun flytter inn. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 En mann må kunne kjøre bil, for det kan ingen kvinner. Lenke til kommentar
nyland Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Oppgradere PC Reinnstalere Installere Det kan ikke damer ! Lenke til kommentar
runela Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Du kan regne med at hun tar med seg hunden sin når hun flytter inn. Bare hun ikke har 20 hunder Kjenner nemli en jente som har noe sånt Stakars den karen som får henne. Han må jo ha egen hundegår og mat for alle intektene sine til dyrene Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 MannHva en han vil, trenger ikke kunne noe mer en kvinnen Kvinne Hva en hun vil, trenger ikke kunne noe mer en mannen støttes Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Oppgradere PCReinnstalere Installere Det kan ikke damer ! hey eg heiter og nyland kanske vi er i slekt (or not) Endret 7. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå