runela Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hva er din mening om ka et mannfolk skulle kunne? Her er min liste over ting: -Drikke øl -Drikke cola -Spise reinkjøt Vis du skal ta av skikelig burde du kunne: -Kjøre mustang -Spille paintball -Spille gitar Ja så va syns dere et mannfolk burde gjøre før livet er slutt? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ja så va syns dere et mannfolk burde gjøre før livet er slutt? Så mye som mulig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 OVERKLOKKE! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ja så va syns dere et mannfolk burde gjøre før livet er slutt? -Gifte seg med en 20-åring når man er 60+ -Oppleve en trekant (eller mer) -Jorden rundt -Minst én ekstremsport (skydiving etc) -Føre familienavnet videre Lenke til kommentar
KS Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 En ekte mann trenger ikke gjøre noe for å understreke at han er en mann (mann med to n'er). Trygg på seg selv vet han at hans maskulinitet ruver i enhver sammenhangen han befinner seg i. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Være seg selv? Når vi først er igang, hva må en kvinne kunne? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) lage mat og yoga Endret 26. september 2004 av ChalStye Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Når vi først er igang, hva må en kvinne kunne? Ha kjevla klar til og banke mannen når han ikke lyer vel.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 is du skal ta av skikelig burde du kunne: Ja så va syns dere et mannfolk burde gjøre før livet er slutt? Lære seg å skrive norsk. SKAMMELIG Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Akuratt det jeg skulle skrive (jonas). Jeg synes Zx45 brude lære seg norsk grammatikk før han dør. Back to topic. Alle mannfolk burde vel oppnå å ha sex med et kvinnfolk før de dør! Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Akuratt? Eller Akkurat? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Når vi først er igang, hva må en kvinne kunne? *Svelge *Ha strippe skillz *Like anal sex *Rydde *lage konge god mat *Være rik og lite gnitten *like 3kanter *Lufte hunden Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Når vi først er igang, hva må en kvinne kunne? -tilfredstille sin partner -tilfredstille seg selv -være selvstendig og viktigst av alt, hun må kunne danse Btw, @ snøhundens liste Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 - Kunne fyre primus - Kunne demontere og samle en AG-3 - Kunne kneppe 7-duker Lenke til kommentar
runela Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Akuratt det jeg skulle skrive (jonas). Jeg synes Zx45 brude lære seg norsk grammatikk før han dør. Back to topic. Alle mannfolk burde vel oppnå å ha sex med et kvinnfolk før de dør! Det med gramatikken er jeg eni i Sorry har litt lese og skrivevansker... Men de skal vell kunne kureres Lenke til kommentar
runela Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Når vi først er igang, hva må en kvinne kunne? Ha kjevla klar til og banke mannen når han ikke lyer vel.. Hjelp håper ikke dama ser den der :!: Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva er din mening om ka et mannfolk skulle kunne? Kjøre folkevognbuss Bruke motorsag Skaffe jobb som er fysisk hard Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva er din mening om ka et mannfolk skulle kunne? Kjøre folkevognbuss Bruke motorsag Skaffe jobb som er fysisk hard Motorsag er nøkkelen. Selv kan jeg det ikke. Men jeg kan bruke en vedklyver, noe som er et krav! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) mannen skal tjene penger, kvinnen skal tilfredstille mannens behov for ditt og datt, bære frem unger, stelle i huset, lage mat etc Endret 3. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå