Haraldson Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Innimellom hender det at når jeg åpner en ny side på forumet, blir denne dobbel, dvs to like sider lagt oppå hverandre i høyden. Den øverste funker ikke, men det gjør den nederste. Dette har skjedd på minst tre vidt forskjellige datamaskiner, så det er ikke noe lokalt. Hva er det som forårsaker dette, og kan det fikses? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 humm.. jeg har aldri opplevd det.. hvilken nettleser bruker du? bruker selv IE 6 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det samme har skjedd her også, men det skjer kun i Firefox (0.9). Skjer av og til når jeg trykker på "Skrevet" eller "Edit"-knappen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har aldri opplevd det, bruker Opera 7.50. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Jeg bruker FF 0.9.3, men det skjedde også i de tidligere versjonene, 0.8 ->. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har selv opplevd dette i IE 6.0. Kan det være en bug som trår til når forumet er under stor belastning? Hva enn det er, har jeg ikke sett dette på en lang stund, i alle fall. Jeg tviler på konverteringen til Mozilla 1.7 har skylden; jeg har sikkert bare lastet ned sider fra forumet på de rette tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg