johnj Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har ikke overklokket... Prøve en memtest, kanskje? Lenke til kommentar
smy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ok test men ocz sin minn-test Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 prøv og hiv opp spenninga uansett, ikke akkurat som om du ødelegger noe Lenke til kommentar
Koshs Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei. Har hatt samme feilen i WC3 Frozen Throne. Blizzard har ei supportside som kan gje deg fleire tips.... Følg Lenkja... http://www.blizzard.com/support/?id=awr0649p Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ganske sikker på at det er rammen som svikter her ja... Kjør mem86 som sagt tidligere Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er dere ikke enig i at det er litt rart at rammen svikter sånn plutselig på begge maskinene mine? Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg fikk dette problemet med HL2 når jeg installerte det. Eneste jeg måtte gjøre var å oppdattere skjermkort (!) driverene mine.' Det kan jo vere en idé å cleare cmos. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har samme problemet på min Asus laptop (S5200N). Merker det bare når jeg starter opp en Russisk versjon CS:source da men Burde vel kanskje boota opp med memtest for å være sikker på at det ikke er noe galt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nå har jeg prøved ca 170 vpu drivere, 2 nye nforce drivere. Clear`et cmos. Disabla vpu recovery. Ingen forskjell. Har ikke prøvd å disablet de sp2 greiene, men skal gjøre det vist jeg ikke finner ut av det med noe annet. Men det skulle jo ha virket på lapptoppen min da den ikke har sr 2. Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har samme problemet på min Asus laptop (S5200N). Merker det bare når jeg starter opp en Russisk versjon CS:source da men Burde vel kanskje boota opp med memtest for å være sikker på at det ikke er noe galt. Russisk faktisk =) Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Får noe lignende opp på min Elitegroup G732. Tror det er noe med "Norton Internett Securety 2005" hos meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå