Gå til innhold

Skifte tastatur på AOpen barebook?

thomas82

Anbefalte innlegg

Heisann. Har en Tundra (AOpen barebook) med dårlig tastatur.. Knappene bare detter av, har til no mista ca. 7 knapper. Fikk tilsendt nye knapper på garantien, men siste pakke var et heilt tastatur :yes: , så då er det vel like greit å skifte heile saken, kanskje det eg har no er fra et dårlig parti :mad: ?

Har søkt en del på google og her på forumet angående det å skifte tastatur, men har ikkje funne noke... Noken som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Har en Tundra (AOpen barebook) med dårlig tastatur.. Knappene bare detter av, har til no mista ca. 7 knapper. Fikk tilsendt nye knapper på garantien, men siste pakke var et heilt tastatur :yes: , så då er det vel like greit å skifte heile saken, kanskje det eg har no er fra et dårlig parti :mad: ?

Har søkt en del på google og her på forumet angående det å skifte tastatur, men har ikkje funne noke... Noken som har tips?

Prøv å se på undersiden av maskinen din etter skruer som har et "tastatur"-symbol ved seg. Jeg vil anta du skal skru ut 4-6 skruer som holder tastaturet.

IBM har lagt ut informasjon om hvordan du gjør det på deres modeller, du kan jo se på de om du får noe fornuftig ut av de:

Film om hvordan skru av tastaturet

Film om hvordan skru på tastaturet

Bilder som viser prosessen skru av/på tastatur

Håper dette hjelper deg i riktig retning.

Lenke til kommentar

For å få av tastaturet på en Tundra/AOpen/Netshop 1557 må du legge skjermen helt flat bakover og pirke opp plastpanelet som ligger rett oppforbi tastaturet (der som Av/På-knappen og audiopanelet sitter). Det sitter litt fast, så vær forsiktig. Når du har løsnet plastpanelet, så er det fritt fram for å pirke opp tastaturet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...