Gå til innhold

Psdats billige vifte, er den noe bra?

shaho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Psdata har sendt 14 vifter og et tastatur til meg :p Er kun 2 vifter som er til meg da, resten er kompisgjengen sin, vi gjore det sånn for å spare frakten! Frakten i seg selv koster ikke noe serlig, men det er avgifta posten krever for oppkrav som ødelegger! Koster vel ca 130 kr i frakt for 14 vifter og et tastatur!

H.kon

Lenke til kommentar

damn, de var billige gitt.. de skulle hatt noen 120mm vifter til samme pris :roll:

MEN det blir nokk papst på meg da microplex.no har fått inn nye 120mm papst vifter som blåser 70 m3/time, med ett støynivå oppgitt til 18 dB... *liker papst*

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=4412F2GLL

Betaler litt mer for disse viftene, men da trenger jeg ikke å ha så mange av de heller for å få nokk luftgjennomstrømning i kabinettet :w00t: færre vifter = mindre støy... de 80mm viftene til 30 spenn på itbutikken blåser ca 43 m3/time... så du må nokk ty til mer enn EN slik vifte for å komme opp i samme effekt de papstviftene jeg bestiller meg kommer til å gi... velg å vrak! JEG har hvertfall gjort mitt valg ;)

-mamazboy-

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om en billig vifte styrer? si ifra og helst med en link :D

Alt etter hva du mener er rimelig, men her er en som er ganske rimelig og ganske bra!

- Link -

er microplex en vifte styring??

Du må gi directe link ;)

:blush:

glemte at microplex er litt annerledes :p

her er linken hvertfall:LINK!

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...