Manplan Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Når jeg går inn på kotrollpanel og så filbehandling, har jeg helt øverst et gult utropstegn, under det gule spørsmålstegnet for ukjente enheter. Der står det sm- busskontroller. Og problemet er at driverne ikke er installert.. Jeg har lett gjennom alle cd'ene mine, og jeg finner ingen drivere.. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det er ofte et nettverkskort integrert på hovedkortet. Finn ut hva slags hovedkort du har og gå på produsentens hjemmesider. Her laster du ned Chipset drivere for det aktuelle hovedkortet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) "The SMbus is used to communicate between ICs, Temperature Sensors, Smart Battery Charges, and 'Smart' batteries ." Til å lese av winbond chipens tilknyttede temperatur senorere benyttes smbus kontroller/driver. Endret 26. september 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det er han som sjekker bussbiletten på bussen, bare denne kontrolleren tenner på SM! ha ha............ Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) "The SMbus is used to communicate between ICs, Temperature Sensors, Smart Battery Charges, and 'Smart' batteries ." Til å lese av winbond chipens tilknyttede temperatur senorere benyttes smbus kontroller/driver. Joa, men på mange P4 hovedkort blir nettopp det integrerte nettverkskortet identifisert av Windows som SM Bus controller når den ikke har noen driver som passer. [EDIT] : på samme måte som ISDN-kort blir identifisert som et nettverkskort framfor et modem. Endret 26. september 2004 av ufo Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvordan vet du at det er et P4 kort med integrert nettverks kort da . Kan ikke se at plattform og hk er nevnt i det hele tatt jeg . Lenke til kommentar
Makky Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Jeg har Abit NF7-s og har det samme under device manager. Chipset drivere er installert (nforce) men den forsvinner ikke. Har prøvd å la den søke etter drivere, men den finner ikke noe. Hvordan fikser jeg det? Endret 29. september 2004 av Makky Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Pakk ut nvidia unified driver pack filen med winrar . Driverene ligger i folderen SMBUS . Klikk i devicemanager update driver , velg install from spesific location , don't search i will choose what to install . Og så browser du deg til .inf filen under smbus katalogen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå