Linda_Mcduck Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Mobilen min ble stjålet i natt og har fått tilsent skjema som jeg skal fylle ut å levere til politiet. Men så finner jeg ikke kvitteringa! Har tilog med kjøpt den på avbetaling! telefonen er verdt 4000kr! Hva kan jeg gjøre og hvor fort får jeg en ny telefon,er helt avhengig av å ha mobil pga barn. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kjøpte du trygghetsforsikring eller noe lignende i butikken (altså engangsbetaling, ikke månedlig på regninga), så dekker den som oftest ikke tap og tyveri. Om du har abo-forsikring eller innboforsikring så blir det dekket. Kvitteringa har butikken 99% sikkert tatt vare på. Så dra dit du kjøpte den og hør! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Om du har kjøpt den på avbetaling kan du vel bare stikke innom butikken? De har sikkert registrert kjøpet når du har kjøpt på avbetaling... Lenke til kommentar
Linda_Mcduck Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Har slik forsikkring der jeg betaler 25kr eller noe sånt pr mnd ja.Har innboforsikring også. Skal dra nedover til butikken i morgen å høre med dem om kvitteringa.Men må jeg ta en lik mobil når jeg får igjen på forsikringa eller kan jeg ta en annen en? Forsikringa dekker 4000kr men jeg betalte 2500kr for telefon. Lenke til kommentar
Maxmix Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hei. åssn telefon vardet? uansett: nei du er ikke nødt til og kjøpe samme telefon, det er valgfritt.. så det du får på forsikringa, forutsatt at den dekker det som har skjedd er prisen som telefonen er verdt idag, minus 300kr egenandel. den summen kan du kjøpe deg telefon til eller fritt legge på og kjøpe en dyrere modell om du vill. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du kan stort sett velge mellom å få samme telefon, en tilsvarende telefon eller pengene som telefonen koster. Hvis du ikke har forsikring kan du bruke reiseforsikringen, den pleier heller ikke å ha egenandel. Hvis du har forsikring gjennom teleselskapet ditt er det vel ingen problem å finne ut om du eier telefonen, siden de har all info om hvem du er og hvor du bor i databaser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå