Stig-Arne Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Skal ha meg nytt skjermkort: Pris: 2500-3000 kr Brikke: Nvidia 6800NU/GT Produsent: ? Jeg vet jo at Gainward lager gode kort, så da så jeg litt på dette: Gainward Men så kom jeg over dette: Club 3d Jeg er jo klar over at Club 3d lager gode kort på ATi brikkene, men hvordan står det til med Nvidia brikkene. MSI Hvordan er MSI sine kort? En ting som er viktig er støy, etter som jeg har forstått så regulerer viften seg selv på 6800 kortene, slik at i 2d spinner den på lavt turtall mens i 3d spinner den for fullt? At ett kort tar opp 2 kortplasser er ikke nøye, da jeg har flust av dem. At det bare er 128 mb minne på kortene er ikke så nøye.. vill ikke gi mere enn 3 k, og for å komme opp på 256 så blir prisene høyere enn det. Så det jeg trenger er rett og slett forslag, på hvilket kort jeg skal velge, eller evt kort fra andre produsenter.. Men med samme brikke selvsagt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 gikk for ett Gainward 6800LE kort Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Gainward blir du sikkert fornøyd med Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 vel.. har hatt ett gainward før, ett ti4200 kort, og det var jeg strålende fornøyd med utenom den spenningsfeilen som fikk det til å tilte sånn helt uten videre.. var ett kjent problem med de kortene så Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hadde nvidia laget egne skjermkort, hadde jeg valgt det Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Jeg ville gått for MSI sitt. (det koster forresten 2595,- på komplett, endel billigere enn på PSData) Her er en tråd om kortet. Edit: ser nå at du hadde bestemt deg før jeg hadde svart Endret 26. september 2004 av ptv- Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 hehe.. ja fannt ut at LE kortet var veldig bra i forhold pris/ytelse Test: 6800LE Og når det kostet bare 2000 kr, så var egentlig valget veldig enkelt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå