OleBrumHonning Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei Er det noen som kan hjelpe meg med å justere enten norton eller windows sikkerhetssenter slik at statusen på antivirusprogramvaren min blir registrert i windows sikkerhetssenter. Nå står det følgende: Norton antivirus rapporterer at den er installert, men statusen er ukjent takk Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det er slik med windows sikkerhets senter at det er utstyrt med en API som antivirus program kan snakke til security centre med . Denne API'en er nok ikke lagt inn/fungerende i din antivirus versjon. Gå til symantec.com og installer en oppdatering for norton produktet ditt. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Den samme oppdateringen skal (i allefall i 04 versionene) komme via LiveUpdate funksjonen om du prøver denne Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 takk for hjelpen, det var ingen slike oppdatering tilgjengelig enda Lenke til kommentar
am3k Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 http://www.symantec.com/techsupp/sp2/faq.html#9 Rart jeg har da installert denne, dog har jeg eng. utgave Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 har norsk versjon, har kjørt live update flere ganger Lenke til kommentar
am3k Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er nok språk "problemer" da. Selv om jeg ikke helt kan skjønne hvorfor denne oppdateringen skal være avhengig av språk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå