nomore Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hei! skal ha meg ny telefon snart, og i den sammenheng skal eg også skaffe meg komplett håndfri-løsning til bil. det eg da trenger er: holder til mobil med lader og antenne, håndri sentral med kabel eller trådløs. mobilen blir nok en SE k700i, og derfor vil eg også ha håndfri fra samme. valget står imellom trådløs håndfri(blåtann) HCB-30 eller vanlig HCA-20. det eg lurer på er om noen har erfaring med noen av disse? har tidligere hatt blåtann hodesett til telefonen, men eg har alltid hatt problemer(ekko, støy) med det, og byttet tilbake til vanlig. men dette er to-tre år siden nå, så det kan jo ha endret seg. noen som har noen tips? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 siden det er så dårlig respons her ( ) har eg søkt litt rundt på nettet selv(som eg burde ha gjort først uansett). valget ser ut til å falle på HCB-30. selv om eg egentlig var på jakt etter noen som hadde erfaring med den i norge, fant eg noen fra utlandet. og siden det ikke ser ut til at noen har prøvd den, legger eg inn linker til et par som har prøvd dem. håper de blir nyttige HCB-30 [google cached] HCB-30 Lenke til kommentar
Sergej Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg bruker HCB 30 mer enn ett år , først med T610 og nå med K700. Kjempe fornøyd, nesten problemfri, lite støy og ekko. Meget bekvemt også for korte kjøreturer når mobil kan ligge i lomma uten å bli festet på dashboard. Anbefales! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Kjøp deg Volvo. Da får du en intigrert telefon for kun 6000,- Da har du mikrofon i speilet og høytalere og rør i bilen. Du putter bare SIM-kortet inn i et lite hull og vips. Du har handsfree EDIT: Dette ble vel en ganske dyr løsning Endret 26. september 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kolles verke BT handsfree`n?? Har prøvd handsfree (kabel) til Nokia. Syns det funka fint æ. Ut`n at æ veit nån teng... så frøkte æ fer at ein må søk opp handsfree sette i bil`n kvar gång når ein sett sæ inn i bil`n. Stemme det, eller bærre æ som tek feil? Om det så e tilfelle: syns æ at det e tong-vindt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå