Gå til innhold

Anskaffelse av nytt Socket A HK.

CaZpeR

Anbefalte innlegg

Hei!

Mitt gamle Hovedkort kvelder straks og tenkte på å skaffe et nytt et (Har ikke råd til å oppgradere til Socket 754 eller 939). Jeg har AseTek Waterchill og tenkte kanskje å skaffe et Hovedkort som klokker greit.

Jeg tittet litt på Dette Hovedkortet, men leste på HardOCP at det ikke var no særlig til overklokking. Noe som fikk meg til å snu til Dette isteden. Har lest flere steder at dette er et av de beste Overklokkingshovedkortene. Hva er deres mening?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hey! sikker på at det ikke er NF7-S som har S-ata og soundstorm lydbrikken? tror ikke NF7 har noen av delene.

edit1:Ta og bestill NF7-S v2.0 i stedet. Går fint an å kanselere ordrer fra komplett.no.

edit2: ser at de ikke har V2.0 lenger. S2 er ikke samme kortet. det klokker litt dårligere enn V2.0 men om du trenger S-ata så ville jeg heller gått for S2.

Endret av capy
Lenke til kommentar

Kanselerte, men tar tid pga. betalte med VISA. Men da får ikke Hovedkortet plass i kassa :cry:

problemhandle_large.jpg

Vet jeg har den teite kassa

Hmm....

Kanskje bruke litt avbiter der kanskje.... :innocent:

Men da vil ikke overklokkinga bli noe bra? er det sånn å forstå?

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Tror jeg har funnet løsningen på problemet. Jeg bestiller NF7-S2 og Klipper vekk det grønne håndtaket du ser på bildet. Er bare et håndtak mens låsemekanismen sitter litt lenger bak. Så får jeg bare krysse fingrene på at dette funker ellers så har jeg en annen kasse liggende hvis det sku bli krise ;)

EDIT: Noen som vet åssen det blir med VISA hos komplett når man avbestiller? Får full sum tilbake hvis de ikke har trekt fra kortet enda da. Har egentlig ikke så mye penger å bruke på pc. Var ikke med i budsjettet dette :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...