CaZpeR Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei! Mitt gamle Hovedkort kvelder straks og tenkte på å skaffe et nytt et (Har ikke råd til å oppgradere til Socket 754 eller 939). Jeg har AseTek Waterchill og tenkte kanskje å skaffe et Hovedkort som klokker greit. Jeg tittet litt på Dette Hovedkortet, men leste på HardOCP at det ikke var no særlig til overklokking. Noe som fikk meg til å snu til Dette isteden. Har lest flere steder at dette er et av de beste Overklokkingshovedkortene. Hva er deres mening? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ville vel vurdert det siste alternativet som det beste, kort og godt. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Abit kortet er vel kjent for å overklokke en del ja Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Var det jeg og tenkte på. Ville bare høre deres meninger Takker for alle svar Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Noen som vet om dette (NF7 V2.0) har S-ATA? Står ikke noe om det hos komplett. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det har S-ATA ja, og det følger med adapter for overgang IDE- S-ATA. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Rart av komplett å ikke legge til slike detaljer. Jaja... Nå er den bestilt Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Rart av komplett å ikke legge til slike detaljer. Jaja... Nå er den bestilt Godt valg! Kjører selv en XPM 2400+@2,6 ghz på et slikt Lenke til kommentar
capy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) hey! sikker på at det ikke er NF7-S som har S-ata og soundstorm lydbrikken? tror ikke NF7 har noen av delene. edit1:Ta og bestill NF7-S v2.0 i stedet. Går fint an å kanselere ordrer fra komplett.no. edit2: ser at de ikke har V2.0 lenger. S2 er ikke samme kortet. det klokker litt dårligere enn V2.0 men om du trenger S-ata så ville jeg heller gått for S2. Endret 26. september 2004 av capy Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hey! sikker på at det ikke er NF7-S som har S-ata og soundstorm lydbrikken? tror ikke NF7 har noen av delene. Jo det er rett , bestilte selv et demokjørt nf7 2.0 men fikk et nf7-s 2.0 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Kanselerte, men tar tid pga. betalte med VISA. Men da får ikke Hovedkortet plass i kassa Vet jeg har den teite kassa Hmm.... Kanskje bruke litt avbiter der kanskje.... Men da vil ikke overklokkinga bli noe bra? er det sånn å forstå? Endret 26. september 2004 av CaZpeR Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hva skal du med ide2 kanalen?? du har 2 s-ata porter rett ved siden av! har du fire p-ata ting eller?? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Har 1x SATA OS Disk 10k Rpm, 2x PATA Disk og 1x PATA Cd-R. Er der problemet oppstår... Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hva skal du med ide2 kanalen?? du har 2 s-ata porter rett ved siden av!har du fire p-ata ting eller?? han kan jo ikke bare ta vekk IDE portene da Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Tror jeg har funnet løsningen på problemet. Jeg bestiller NF7-S2 og Klipper vekk det grønne håndtaket du ser på bildet. Er bare et håndtak mens låsemekanismen sitter litt lenger bak. Så får jeg bare krysse fingrene på at dette funker ellers så har jeg en annen kasse liggende hvis det sku bli krise EDIT: Noen som vet åssen det blir med VISA hos komplett når man avbestiller? Får full sum tilbake hvis de ikke har trekt fra kortet enda da. Har egentlig ikke så mye penger å bruke på pc. Var ikke med i budsjettet dette Endret 26. september 2004 av CaZpeR Lenke til kommentar
capy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 CaZpeR, hvilke kabinett er det du har? må passe på å aldri kjøpe noe slikt dritt. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hva skal du med ide2 kanalen?? du har 2 s-ata porter rett ved siden av!har du fire p-ata ting eller?? han kan jo ikke bare ta vekk IDE portene da jeg mente ikke at han skulle ta den bort, men at han ikke trengte å brukte den Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 CaZpeR, hvilke kabinett er det du har? må passe på å aldri kjøpe noe slikt dritt. Den er ikke så dritt... Kjøpte det pga. det så bra ut og jeg trengte 120mm viftehull til en billig penge. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Fant løsningen. Hvorfor tenkte jeg ikke på dette før? :!: Jeg bruker P-ATA til S-ATA overgangen på den ene Harddisken så trenger jeg jo bare 1 IDE kabel til å koble CD-R og den andre HDen :D Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Mottok kortet i dag Men så fulgte det seff ikke med S-ATA til P-ATA overgangen Jaja... Frem med avbitern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå