haakon90 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Heisann! Jeg har kjøpt alt av utstyr som trengs for å lage gode videoer, men jeg vet jo at filmer star stor plass på harddisken. Derfor trenger jeg en større harddisk. Har tenkt til å kjøpe en ekstern harddisk. Noen som har noen tips eller kan gi meg linker til sider med dette (jeg har spurt om dette før, men fikk få svar). Har selv sett på elkjøps hjemmesider (vet jo at ikke det er det beste stedet å se, men det er verdt å se) og fant denne: Freecom 80GB Ekstern Harddisk Duger denne Takker for alle svar! Lenke til kommentar
guso Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Heisann! Jeg har kjøpt alt av utstyr som trengs for å lage gode videoer, men jeg vet jo at filmer star stor plass på harddisken. Derfor trenger jeg en større harddisk. Har tenkt til å kjøpe en ekstern harddisk. Noen som har noen tips eller kan gi meg linker til sider med dette (jeg har spurt om dette før, men fikk få svar). Har selv sett på elkjøps hjemmesider (vet jo at ikke det er det beste stedet å se, men det er verdt å se) og fant denne: Freecom 80GB Ekstern Harddisk Duger denne Takker for alle svar! 80GB vil nok være i minste laget etter en stund. Ville heller gått for en LaCie 250GB. Personelig så har jeg god erfaring med denne: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3388 Ikke så veldig dyr er den heller og et stilig design. Relativ stillegående er den også. Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 har nå bestemt meg for å gå for en LaCie ... er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor den er billigst... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har samme disk, kjøpte den på MPX.no. Super disk! Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 har nå bestemt meg for å gå for en LaCie ... er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor den er billigst... Prisguiden på toppen av siden du leser på nå Lenke til kommentar
manjana Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 har nå bestemt meg for å gå for en LaCie ... er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor den er billigst... Jeg fant denne billigst på http://webstore.officeline.no/cgi-bin/WebO...2.0.5.9.11.16.3 . Dette er utgaven med både firewire og usb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå