Gå til innhold

Skjermdriver til bærbar?


ED209

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting nå, nettopp kjøpt meg en Elitegroup G900 med et ATI MOBILITY Radeon 9700 skjermkort inni. Den eneste driveren jeg får til å funke er dn som ligger på hjemmesiden til ECS.

Leste denne testen inne på barbara.no av ECS Green 556E som har akkurat samme skjermkortet som jeg har. I denne testen har de brukt en driver som heter ATI Catalyst 4.8.

Lastet ned en nyere versjon av denne driveren (4.9) men får det ikke installert, får bare beskjed om at det ikke finner en INF fil som sigende skal være en videodriver og så får jeg beskjed om at dette problemet kan løses ved å installere en annen ATI driver først.

Har nå prøvd å installere både med og uten dn driveren som er å finne på hjemmesiden til ECS, men med samme resultat.

Noen andre som har ECS maskin som kan hjelpe meg så hadde d vært fint.

 

Mvh. Lykkelig eier av ECS laptop m/17" Widescreen :thumbup:

post-72-1096169078_thumb.jpg

Endret av Rattata[No]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett gjennom forum og har ikke funnet noen slike tråder dere påstår. Trodde forumet var en plass hvor man kunne spørre om slikt, så kutt ut å være så jævla blærete om det. Om jeg ikke finner ut hvordan det fuckings skjermkortet funker, så henvender jeg meg til HW forum for å spørre om det, ikke for å få moralprek om at dere "nerder" som sitter foran maskinen og surfer HW opp og ned i mente, irriterer dere over at slike som meg som FAKTISK bruker HW til det det skal brukes til, å stille spørsmål eller være behjelpelig med svar.

Hvis det er så jævlig for dere at det er flere spørsmål om samme sak, så gi oss en link til der vi kan finne svar, ikke kom med hvor irriterende det er at jeg stiller dette spøsmålet.

 

GOD DAMN!!!!!! :wallbash:

Lenke til kommentar

Ok, beklager at jeg ble litt fyrt.

Syns bare det er unødvendig å komentere det i en post.

Hvis det er et problem, så ta kontakt med en moderator, ikke begynn å skriv slikt i en post.

Har sett det under flere poster at noen komenterer at det ligger flere like topicer rundt om kring, og da virker det som om folk ikke gidder å svare etter at noen har kommet med en slik bemerkning.

 

Beklager nok en gang for min egen irritasjon.

Lenke til kommentar

Må vel gå ann å påpeke at du burde brukt søkefunksjonen først... Hvorfor skal man gå veien rundt moderatorer for det? De vil vel enten gjøre ingenting eller stenge tråden din.. viss det er det du vil...

 

Ved å søke på ATI drivere f.eks. så får du 10-15 topics bare fra denne måneden.....

Jeg anbefaler f.eks. denne

 

 

Edit: pga. beklagelsen din svarer jeg.. ellers hadde jeg aldri giddet å hjelpe...

Endret av BA1
Lenke til kommentar

Ikkje noko stygt mot deg Rattata[No]. Hatar folk som slenger dritt til meg bare fordi eg ikkje har bruka ein time på å leite gjennom forumet sjølv eg. Var bare ein kommentar retta mot moderatorane, så dei kanskje kan lage ein sticky. Eg satte opp eit forslag her for ei stund sidan, og eg har sendt PM til moderator, men ingenting har skjedd.

 

Edit: Såg ikkje at BA1 hadde linka til den topicen alt :)

Endret av Slaughter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...