haqbar Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Windowsen min vil bare vise en HD, harddisken dukker opp både i BIOS og enhetsbehandling i windows, men den dukker ikke opp i Min datamaskin. Har et Abit IC7-G hk en Fujitsu HD (gammel) 10gb (denne windows kjører fra) og en Maxtor 60Gb (denne som ikke virker) Harddisken har nettopp blitt brukt i en annen maskin hvor den fungerte utmerket. Noen som vt hvorfor hden ikke dukker opp? Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Windowsen min vil bare vise en HD, harddisken dukker opp både i BIOS og enhetsbehandling i windows, men den dukker ikke opp i Min datamaskin. Har et Abit IC7-G hk en Fujitsu HD (gammel) 10gb (denne windows kjører fra) og en Maxtor 60Gb (denne som ikke virker) Harddisken har nettopp blitt brukt i en annen maskin hvor den fungerte utmerket. Noen som vt hvorfor hden ikke dukker opp? Har du sjekket i Disk Manager i Windows XP? Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) sikkert noen teite spørsmål, men jeg har jobba lenge og det er seint... jumpere? (CS/M/S) initsialisert disken? riktig drive letter? edit: så at 'n nettopp hadde sitti i en maskin.... Endret 26. september 2004 av spn2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå