Seian Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Skal holde et "litt" stort LAN på skolen, og da må jeg vite hvor mange som kommer, hvem som kommer, osv. Så da lurer jeg på om dere hadde noen forslag. Jeg vil at GUI'en skal se fin ut, lett oppfattelig og sånt. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg driver å mekker et sånt script atm.. Men det kan ta litt tid. Hvis ikke er http://hotscripts.com din venn Men har du/dere MySQL støtte, for det er MySQL basert det scriptet mitt? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Jepp. Hadde vært flott om du har klart å gjøre det ferdig før neste måned, altså ca 31.09. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jepp. Hadde vært flott om du har klart å gjøre det ferdig før neste måned, altså ca 31.09. Hvis det noen gang blir ferdig (!) så blir det nok før den tid Men ikke forvent noe, fordi det er ikke sikkert jeg orker Men disse funksjonene kommer til å være der: Admin login: - Slette og redigere påmeldte Generelt: - Melde seg på.. Men stikk innom den tråden en postet over her du, så kanskje du får et ferdig et som er bedre Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Glemte vist å si i fra i den forrige tråden at det systemet var ferdig for vell et år siden, og at jeg rett før sommeren begynte på ganske mange store oppdateringer på det. Skal legge ut alle de nye oppdateringene en gang etter GlobeLAN7 (som skal være 22. til 24. oktober) Har skrevet plassregistreringssystemet på nytt, og skal skrive composystemet på nytt. Ellers fungerer det perfekt. Systemet ligger ikke ute til nedlastning akkurat nå, men send meg en PM eller mail skal jeg se om det er noen muligheter for å få en dump.... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Eller lag en database med Access Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 jeg er også ute etter ett sånnt script, så hvis noen har noe liggende så ver så snill å svar. Vi skal også ha lan på skolen , ca 100 plasser. Jeg for min del liker veldig godt det www.zargate.org bruker, men det koster litt for mye Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 se her: http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=303523 Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Vi har et ganske bra script til bygdalan siden vår. Her kan vi bestemme antall ledige plasser, aktivere/deaktivere og så kan vi slette de vi vil. Men det er ikke jeg som har laget det. Jeg bare bruker det Lenke til kommentar
Seian Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Hvor fikk du tak i det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå