simalarion Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Heisann e Jeg har K8N Neo Platinum with ocz 420w psu, ocz 1024 ddr 3200 platinium, gt 6800 gs ultra gainward, amd 64 3200+. Dette skulle være nokk til å spille colin 4-5 på det høyeste, men jeg får ikke spillet til å funke på lave settings en gang (virkelig lave) Problemet er at bilen blir "holdt igjen" et par sekunder når den blir slipt skall spillet ta igjen den tapte tiden å pluttselig er jeg mitt i skogen feks, det samme i colin 4. Jeg har ikke prøvd disse spillene før i kveld på min nye pc så dette kom som et sjokk, litt kjipt også i og med at jeg har rost mitt kort opp skyene på hw forumet den siste tiden, 3dmark 2003 12100 poeng. Et morsome er at det står plakater rundt om i løypa med reklamen "nvidisa the way its meant to be played" he he riktig, virkge jo bedre med mitt gammle system å 9800pro (colin 4) Trodde dette var fikset på colin 2005, men nei Noen som har hørt noe om dette?, har prøvd å ordne det i hele natt Endret 26. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kan vel ikke være stort annet en driverproblemer? finnes det patcher til spillene du kan prøve kansje? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Forige gang vi skrev, slo jeg opp på High performance for å få bedre 3dmark score, jeg satt den på High quality nå i et siste desperat forsøk (har flashet bioser, slått av fast write i bios, klokket 2d og 3d i samme høyde bla bla bla) å det virket. Skulle tro det fikk motsatt efekt, mulig om aa står av på nvidia drivren å på i spillet at det blir en lagg effekt eller noe, har ikke vært borti det før. Dette problemet var bare i colin mcrae 04 og 2005 Men du haddet riktig, det var en konflikt med driveren he he du verden hvor dårlig jeg har fultgt med i Norsk timen Du haddet rett............. høres muligens bedre ut he he Endret 26. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det er ikke alltid det logiske er riktig Det er alltid like irriterende når det siste man prøver virker Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Men på en annen side så er det bestandig det siste man prøver som virker (dypt, må være noe jeg har røyka) Kommer innon bare for å fortelle at Doom3 ikke har tegn til lagging på Avsluttingen med ultra + alt på klin fullt. Flotte saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå