Gå til innhold

gt 6800 gs sliter med colin4-5

Anbefalte innlegg

Heisann e

Jeg har K8N Neo Platinum with ocz 420w psu, ocz 1024 ddr 3200 platinium, gt 6800 gs ultra gainward, amd 64 3200+.

Dette skulle være nokk til å spille colin 4-5 på det høyeste, men jeg får ikke spillet til å funke på lave settings en gang (virkelig lave)

Problemet er at bilen blir "holdt igjen" et par sekunder når den blir slipt skall spillet ta igjen den tapte tiden å pluttselig er jeg mitt i skogen feks, det samme i colin 4. Jeg har ikke prøvd disse spillene før i kveld på min nye pc så dette kom som et sjokk, litt kjipt også i og med at jeg har rost mitt kort opp skyene på hw forumet den siste tiden, 3dmark 2003 12100 poeng.

Et morsome er at det står plakater rundt om i løypa med reklamen "nvidisa the way its meant to be played" he he riktig, virkge jo bedre med mitt gammle system å 9800pro (colin 4)

Trodde dette var fikset på colin 2005, men nei

Noen som har hørt noe om dette?, har prøvd å ordne det i hele natt :cry:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forige gang vi skrev, slo jeg opp på High performance for å få bedre 3dmark score, jeg satt den på High quality nå i et siste desperat forsøk (har flashet bioser, slått av fast write i bios, klokket 2d og 3d i samme høyde bla bla bla) å det virket. Skulle tro det fikk motsatt efekt, mulig om aa står av på nvidia drivren å på i spillet at det blir en lagg effekt eller noe, har ikke vært borti det før. Dette problemet var bare i colin mcrae 04 og 2005

Men du haddet riktig, det var en konflikt med driveren

he he du verden hvor dårlig jeg har fultgt med i Norsk timen

Du haddet rett............. høres muligens bedre ut :nei: he he

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...