Kevlar Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) VerticalSync? Vet du i det hele tatt hva Vertical Sync er? Forresten, hvordan klarer pcen din seg uten hk drivere? Hvis det bare er integrert lydkort som er avhengig av dem er det jo bare å skaffe seg et nytt og ikke legge inn hk driverne i det hele tatt Endret 27. september 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 er musemysteriet enda ikke løst? hmm Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 var sånn første uka med min trådløse mus og da ! så bare funka den en dag så vidt jeg husker Lenke til kommentar
larsr Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Enig med kev der... Prøv å slå av verticalsync. Nixon har følgende tråd om hvordan du disabler vsync: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...hl=verticalsync Lenke til kommentar
gh_ Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Nix.. Den er ikke trådløs. Om du hadde googla på MX300 så hadde du sett det.. Lenke til kommentar
floffan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvis den er trådløs. Prøvd å skifte batteri?? Lenke til kommentar
.HKO. Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Heisan. siden det er tydelig at det er et hardware problem og vist du er sikker på at du har alle bios innstillinger riktig så er det en liten ting du kan prøve. Har funket for meg ved diverse merkelige hardware problemer. Selv om alt er tilsynelatende uten konflikter så prøv å hak ut 'RESET CONFIGURATION DATA' i bios. "mener ikke å resete bios" Lenke til kommentar
Siesta Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 har du testet med et annet skjermkort? sikker på at det ikke en noen konflikt mellom HK driveren og skjermkortet. Lenke til kommentar
Midran Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 etter mitt synspunkt av det jeg har lest er det HK driverene som er problemet, prøv musa på andre maskiner med andre HK produsenter, slik som: MSI, ABIT, Epox.. kanskje det fungerer bra da Lenke til kommentar
gh_ Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Endret 11. oktober 2004 av gh_ Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg ville kanskje forsøkt å installere nyere eller en annen versjon av USB-driveren jeg. Siden det er hovedkortdriverene som kødder. Sjekk om du i bios har klart å fikle med USB-settings. Beste forslag jeg har, med mindre USB-kontrolleren ikke takler den driveren som kom med hovedkortet da. Eller ikke er så veldig glad i logitech Lenke til kommentar
gh_ Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Det er faktisk skjermen min som synger på siste verset... Eller.. Jeg tror det iallefall. Musa er hakker ikke i 1024x768 at all... Merkelig... Har ei fått testa andre skjermer enda, men intil videre så trur jeg at det kan være skjermen som må byttes ut... Den har laga diverse skumle elektriske lyder og bildet har smårista litt i ny og ne.... Endret 26. oktober 2004 av gh_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå