Gå til innhold

Hjelp... Musepekeren min er helt lol...

gh_

Anbefalte innlegg

VerticalSync?

Vet du i det hele tatt hva Vertical Sync er? :no:

Forresten, hvordan klarer pcen din seg uten hk drivere? Hvis det bare er integrert lydkort som er avhengig av dem er det jo bare å skaffe seg et nytt og ikke legge inn hk driverne i det hele tatt :p

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan. siden det er tydelig at det er et hardware problem og vist du er sikker på at du har alle bios innstillinger riktig så er det en liten ting du kan prøve.

Har funket for meg ved diverse merkelige hardware problemer.

Selv om alt er tilsynelatende uten konflikter så prøv å hak ut 'RESET CONFIGURATION DATA' i bios. "mener ikke å resete bios"

Lenke til kommentar

Jeg ville kanskje forsøkt å installere nyere eller en annen versjon av USB-driveren jeg. Siden det er hovedkortdriverene som kødder. Sjekk om du i bios har klart å fikle med USB-settings. Beste forslag jeg har, med mindre USB-kontrolleren ikke takler den driveren som kom med hovedkortet da. Eller ikke er så veldig glad i logitech :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er faktisk skjermen min som synger på siste verset... Eller.. Jeg tror det iallefall. Musa er hakker ikke i 1024x768 at all... Merkelig... Har ei fått testa andre skjermer enda, men intil videre så trur jeg at det kan være skjermen som må byttes ut... :p

Den har laga diverse skumle elektriske lyder og bildet har smårista litt i ny og ne.... :D

Endret av gh_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...