AndersT2 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Fikk Qtek 2020 på jobben på onsdag, som ett ledd på effektivisering av jobben, ser ut til å være en grei løsning. MEN typisk meg så går alt til helvete. Torsdag: glemmer den gamle telefonen hjemme, så jeg får ikke brukt telefon, sintet sim, ingen kontakt. Fredag: nysgjerrige lærlinger fikler litt, og den låser seg, jeg glemmer helt re-sett knappen, og tar ut batteriet, og vips så er alt slettet. Greit nok siden vi ikke har begynt å bruke systemet enda, og de har installasjonene klar på kontoret. Lørdag: Den funker fint, helt til jeg skal sjekke klokken, og displayet er nesten helt hvit, unntatt en liten den, som har mange rare farge mønstre. kort fortalt, displayet er ødelagt. Hva skjer mandag? kjeft fra sjefen tipper jeg. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hehe... :!: Maks uflaks! Håper du får en litt bedre erfaring med PocketPC fra mandag og videre fremover da... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 hvis jeg får en igjen ja... Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hvis jeg får en igjen ja... Må du ta det gjennom jobben da? Du kan jo levere den til Qtec... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 De har vel en eller annen avtale, og jeg vil vel få noen spørsmål om hvorfor jeg ikke bruker den, siden vi skal starte skikkelig til uken, OG at jeg mandag skal møte på kontoret for å legge inn programvaren igjen. Ikke lett å komme unna. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kan hende softwaren har fått seg en kjedelig omgang, så prøv en hardware reset på den. Så legger du inn nyeste ROM versjon. Kan fikse endel problemer du sliter med. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Det hjelper vel ikke med å legge inn i ROMen på nytt, når skjermen mest sannsynlig er knust? Den er vist allerede levert til reperasjon. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det hjelper vel ikke med å legge inn i ROMen på nytt, når skjermen mest sannsynlig er knust? Den er vist allerede levert til reperasjon. Ikke hvis den er knust, men i enkelte tilfeller er det software feil. Men er den på service er jo det like greit Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Vil anbefale å hente den nyeste BIOS som du finner på www.idedata.no Den som du finner på windowsmobile.no er faktisk en eldre versjon. såg det når eg oppgraderte min egen. Etter å ha oppgradert QTEKen min med fila fra windowsmobile.no har den klikka i et bankende kjør. låst seg mange ganger så pass at eg måtte hard-resette an og mista alt som var lagret på den. Etter å ha oppgradert til idedata sin (som kan være noe vanskelig å finne men den ligger på siden deres) har QTEKen min ikke så mye som hengt seg eller oppført seg unormalt en eneste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå