Gå til innhold

3 lykkelige dager med Qtek 2020

AndersT2

Anbefalte innlegg

Fikk Qtek 2020 på jobben på onsdag, som ett ledd på effektivisering av jobben, ser ut til å være en grei løsning. MEN typisk meg så går alt til helvete.

Torsdag: glemmer den gamle telefonen hjemme, så jeg får ikke brukt telefon, sintet sim, ingen kontakt.

Fredag: nysgjerrige lærlinger fikler litt, og den låser seg, jeg glemmer helt re-sett knappen, og tar ut batteriet, og vips så er alt slettet. Greit nok siden vi ikke har begynt å bruke systemet enda, og de har installasjonene klar på kontoret.

Lørdag: Den funker fint, helt til jeg skal sjekke klokken, og displayet er nesten helt hvit, unntatt en liten den, som har mange rare farge mønstre. kort fortalt, displayet er ødelagt.

Hva skjer mandag? kjeft fra sjefen tipper jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale å hente den nyeste BIOS som du finner på www.idedata.no

Den som du finner på windowsmobile.no er faktisk en eldre versjon.

såg det når eg oppgraderte min egen.

Etter å ha oppgradert QTEKen min med fila fra windowsmobile.no har den klikka i et bankende kjør. låst seg mange ganger så pass at eg måtte hard-resette an og mista alt som var lagret på den.

Etter å ha oppgradert til idedata sin (som kan være noe vanskelig å finne men den ligger på siden deres) har QTEKen min ikke så mye som hengt seg eller oppført seg unormalt en eneste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...