Gå til innhold

*LØST* Får ikke koblet kamera til PC

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke kontakt med mitt Kodak Easyshare CX6200 fra PC'en! Jeg vet jeg har koblet til rett, jeg har prøvd flere USB porter, men det vil bare ikke virke. Kameraet er på, og kjører i "Data transfer" mode. Likevel er det ingen forbindelse. Jeg har prøvd nyeste versjon av Kodak Easyshare, samt diverse "USB connection software".

Har testet på pappa sin data, der virker det med en gang, og han har ikke installert noen drivere eller software! Der vises kameraet som en ny disk med en gang det tilkobles.

Hva kan jeg gjøre, eller hva kan jeg installere for å få forbindelse med kameraet?

Endret av g0mpen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da burde det går greit, det som av og til får systemet til å henge seg opp er hvis du kobler til kameraet først og deretter legger inn USB-driveren. Noen slike enheter krever at du legger inn USB-driveren først. Har du sjekket ut det? Hvis det skulle være feilen må du i så fall avinstallere de gamle driverne og så legge dem inn på nytt.

Det er så langt jeg kan komme med forslag, får håpe andre har noe annet å bidra med.

Lenke til kommentar

Det har ikke sluttet å virke, det har aldri virket :(

Pleide å ha musa koblet i den ene USB-porten før, men det virker ikke lenger. Har tre stykker, så at alle skulle slutte å virke samtidig er ganske merkelig syntes jeg. Da er det nok heller USB driver jeg trenger, men det finner jeg ikke. Noen som har en link til det?

Lenke til kommentar

Ja, da er det nok hjelp til datamaskinen du trenger (usb), og ikke hjelp til kamera.. :yes:

Drivere til usb finner du hos hovedkortprodusenten, eller hos Microsoft. Prøv Windows Update, det er kanskje det enkleste..?

At alle usbportene slutter å virke samtidig er ikke så merkelig. De sitter vel på samme usbkontroller..

Endret av medi8or
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...