Gå til innhold

4500 kr rett i dass?

Gjest Slettet+5432143541

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koset meg på www.csbanana.com der hadde jeg ett innlegg om det nye Grafikkkortet jeg har bestillt , plutselig kommer ett inlegg:

"Originally Posted by tenth_karma

Asus Radeon X800XT PE 256MB GDDR3 AGP, ATI X800XT PE, VIVO, Retail

Oh, yeah, hope you enjoy it, it's not comptable, it's a pci-xpress card. "

Jeg har:

Hovedkort MSI K7N2 Delta (NVIDIA nForce 2 Chipset)

AMD 3000XP+ (2.16)

1,5GigaRam

Her er kortet jeg har bestillt: Sapphire Radeon X800XT PE 256MB GDDR3 AGP,ATI X800XT PE, VIVO, Full-Retail

Betyr dette at grafikkkortet ikke er kompitabelt med pc min og at hvis jeg kjøper det (har bestillt) går 4500 kr rett i dass? :no::cry:

det som du linket til er et agp 8x. om ikke info-en på komplett.no er feil så funker grafikkortet fint på din pc.

Lenke til kommentar
Koset meg på www.csbanana.com der hadde jeg ett innlegg om det nye Grafikkkortet jeg har bestillt , plutselig kommer ett inlegg:

"Originally Posted by tenth_karma

Jeg har:

Hovedkort MSI K7N2 Delta (NVIDIA nForce 2 Chipset)

AMD 3000XP+ (2.16)

1,5GigaRam

Her er kortet jeg har bestillt: Sapphire Radeon X800XT PE 256MB GDDR3 AGP,ATI X800XT PE, VIVO, Full-Retail

Betyr dette at grafikkkortet ikke er kompitabelt med pc min og at hvis jeg kjøper det (har bestillt) går 4500 kr rett i dass? :no::cry:

Vist det ikke passer kan du alltids benytte deg av angreretten ;)

Lenke til kommentar
Uansett så har du angrerett, dvs. at du kan sende tilbake kortet og bestille et nytt. Eneste du må betale er portoen.

Velger du retur pga. angrerett sender vel Komplett brev med returnummer som du klistrer på pakken, og får dekt porto. Eller er jeg på bærtur nå?

Lenke til kommentar

Betyr dette at grafikkkortet ikke er kompitabelt med pc min og at hvis jeg kjøper det (har bestillt) går 4500 kr rett i dass? :no:        :cry:

Ut ifra komplett.no sine beskrivelser _skal_ kortet være AGP. Viser det seg å være PCIe så har komplett.no gjort en grov feil. Har ikke noe konkret i loven, men jeg mener da at komplett.no bør returnere alle utgifter du har i forbindelse med produktet og porto hvis du velger å levere kortet tilbake.

Men kortet er nok i høyeste grad AGP. Grattis med et knall skjermkort :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan folk kan råde trådstarter til å bruke angreretten dersom det skulle vise seg at det står feil på komplett sine sider. Da er det jo trådstarter som må dekke alt av porto. Angreretten skal brukes når man angrer, ikke når man får et annet produkt enn det man har bestilt (da er det selger som må ordne opp).

Lenke til kommentar
Originally Posted by tenth_karma

For en tulling :p Hvorfor svare på ting han tydeligvis ikke har den ringeste anelse om?

Vel - gå å se på noen av de postene på det forumet som svaret er hentet fra så skjønner du hvorfor........der var det mye pjatt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...