Errae Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Greide å ødelegge innstiligene mine på shortcuts,- Finnes det en mulighet for å nullstille shortcuts ? problemet mitt er at jeg satt med et uhell en a til å være shortcut på et program (3ddesk ;D ) Jeg tok den av, men det ville ikke hjelpe. etter en omstøvling så var ikke "a" lenger shortcut til 3ddesk, men nå fungerer ikke "a" i det hele tatt. hjelp ? Endret 26. september 2004 av Errae Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 rm -rf .kde* logget inn som deg selv stående i hjemmekatalogen din burde ta rotta på problemet. Men ikke vær logget inn i KDE samtidig som du gjør det Lenke til kommentar
Errae Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 FUngerte (= Tusen takk ! Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Vær oppmerksom på at dette vil slette alle KDE-innstillingene dine. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 La merke til dette,- men det gjør ingenting. Hadde håpet at dette skulle fikse æøå problemet mitt i OpenOffice, men dessverre )= Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvis du lager en ny bruker: Hvordan oppfører denne seg? Og: Hva er ditt satte språk/locale? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Språket mitt står på norsk, Her er bugzillaen: https://bugzilla.redhat.com/bugzilla/show_bug.cgi?id=133486 Har opprettet ny bruker, slettet alt med OpenOffice og lagt inn 1.1.3 ( uten hell ). nå bruker jeg OpenOffice 1.1.2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå