Arnt555 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Etter jeg innstalerte Word 2000 fant jeg ut at jeg ville instalere norsk språkpakke til det, så avbrøt jeg fordi jeg ville installere Front page først.. Så forsvant bare windows installer!! Det blir nok ikke nioe front page på meg i dag.. Noen som har en ide om hva som er galt! (jeg har ikke windows cda for i overimorgen, så hvis det er noe jeg kan gjøre nå så hadde det vært greit..) BILDE: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg regner med du har rebootet og prøvd igjen? Jeg ville tatt og tittet litt på kontrollpanel - administrative verktøy - tjenester. Der finner du windows installer. Sjekk at tjenesten er startet og at alt ellers er ok Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 huff.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 nei, da får du nok bare vente på CD'en, tenker jeg Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 prøvd å tilbakestille systemet ditt eller? Start->Programmer->Tilbehør->Systemverktøy->Systemgjenoppretting. da kan du tilbakestille Windows litt. lykke til. Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 YEss det virka, takk for forslaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå