bjorngb Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Bare en liten poll.... siden jeg ikke kan starte noen poll, nå jeg barre spørre : Hvor mange er påvirket av ett eller annet på en lørdags kveld??? 1ste stemme; jeg er :-) Lenke til kommentar
T.L Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Kom nettopp hjem, har ikke drukket mye, men er vel såvidt brisen. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Bare en liten poll.... siden jeg ikke kan starte noen poll, nå jeg barre spørre : Hvor mange er påvirket av ett eller annet på en lørdags kveld??? 1ste stemme; jeg er :-) tror ikke du er så veldig full liksom så at du setter deg på dataen når du kommer hjem fra fest! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Setter meg alltid bak pc'en etter jeg har kommet hjem fra fest/byen....unasett hvor full jeg er... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Setter meg alltid bak pc'en etter jeg har kommet hjem fra fest/byen....unasett hvor full jeg er... lol Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Setter meg alltid bak pc'en etter jeg har kommet hjem fra fest/byen....unasett hvor full jeg er... Eneste jeg klarer å finne etter en fuktig kveld på byen er senga. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Passer best i søppel, da det er det dette er. Men ettersom den er såpass useriøs, og det er lenge siden lørdag nå, så stenger jeg den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg