ReWinD Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Jeg skal setteopp en LANserver. Denne skal brukes til DHCP, DNS, FTP og DC. Spilleserver kan også vere aktuelt. Har ikke bestemt Linux / Windows enda. Det sier vel litt. Det er et lan for 60pers. Hjelp..! Endret 26. september 2004 av ReWinD Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hvilke spill tenker du å kjøre på serveren? ikke alle har støtte i linux vettu. alt det andre kan fikses med en debian-server, sjekk ut www.debianguiden.no Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hvilke spill tenker du å kjøre på serveren? ikke alle har støtte i linux vettu. alt det andre kan fikses med en debian-server, sjekk ut www.debianguiden.no Linken fungerer ikke ps: servern skal brukes til CS, Generals og muligens BF: Vietnam og 42 Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 whoops! det skal selfølgelig være www.debianguiden.dk Cs-server funker på linux, når det gjelder de andre er jeg ikke sikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvor sprek er maskinen ? Skal du kjører dns, dhcp, ftp osv pluss da eventuelt tre spill så tror jeg du ville trenge litt hardware. Masse ram og en ganske ok cpu ! Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Battlefield 1942 har også en dedikert linux-server http://bfvietnam.lightcubed.com/forum/portal.php Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg vil si OK hardware. DEt skal kjøres DHCP, DNS og FTP på maskinen. evt. CS server. Resten kan jo vi kjøre fra egna maskiner. Noen som har en link til en HL server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå